Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Karin

Cees, welkom en veel plezier hier.

Edwin Postma

Truckertje

Handige Donder (Roel)

Hallo Allemaal,

Ook ik stel me bij deze voor. Ik ben Roel en sinds 3 augustus dit jaar in het bezit van een Megane estate GT-Line met opties en andere velgen. Als vertegenwoordiger/projectleider rij ik zo'n 70.000km per jaar door heel Nederland en zal best wel eens een van jullie tegenkomen op de weg.

Als hobby heb ik het onderhouden van allerlei auto's van vrienden en kennisen, hiervoor gebruik ik een loods waar ik ook een brug in heb staan.

Foto's van de Megane en mijn andere hobby's kun je zien op mijn site www.leenderstechniek.nl

Ik las ook al dat er wel eens meetings georganiseerd worden in de buurt van Roosendaal/Breda, hier wil ik ook wel eens naar toe komen. (lekker dicht bij Oudenbosch !-!).

Groeten,
Roel

Karin


Dante

Welkom Djurre, Philip, Michael (& CarVision _o_), Cees & Roel --
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jacques

Mooie webside. Je bent absoluut handig. Welkom.

Rick Santbergen

Welkom roel. Die meetings worden hier soms in de regio gehouden. Maar denk pas weer in de lente.

Rohald

Een hoop nieuwe gezichten de afgelopen tijd.
Allen welkom --
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Stony (Robert)

Allemaal welkom!

@ Roel ik las op je site dat je veel aan oude trabanten sleutelt. Heb zelf ook een vriend die een trabant heeft. Ik weet niet of je ook bij een trabantclub oid zit en mensen kent uit omgeving Hardenberg overijssel met een trabant? ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Handige Donder (Roel)

@stony ik heb wel bij de trabantclub gezeten maar omdat ik het erg druk heb ben ik er al een tijdje geen lid meer van. Ik ken wel mensen die bij de club zitten en/of gezeten hebben. De meeste kennen mij ook wel. :) hoe heet die vriend van jou?


Stony (Robert)

vriend van me heet Rick Odink, met n beige trabant ;) dacht dat een oom van hem ook een paar trabanten had staan ;) maar daar weet ik geen naam van..
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Handige Donder (Roel)


honk1968

Goedemiddag allemaal,ik ben Henk en heb sinds april 2012 een Renault Megane 1.4 16v RXE in mijn bezit,ik ben 43 jaar  en word 17 december als t goed is een jaartje ouder,ik hoop mensen te kunnen helpen en dat mensen mij misschien kunnen helpen.Ik heb niet veel technische kennis maar doe mn best.
Voor de rest groetjes en tot laters !-!

Benjamin Renon

Wat een nieuwe mensen. Welkom allemaal. !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev