Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

sebastiaan


lúk


Meganepower



Ricardo


SilverMegane

#441
Hallo allemaal ik ben romano ik ben 20jaar en woon in zoetermeer. Ik zit niet meer op school maar werk fulltime voor de beveiliging voor Defentie. Ik ben eigelijk al heeel lang gek van autos en alles wat der mee te maken heeft. Bij mijn eerste auto kreeg ik al snel te maken van de renautl tuning club waar ik heel veel op meetings ben geweest.

Ik ben sins vandaag trotse eigenaar van een Renault Megane Sport uit 2000
Ik ga heb volgende week halen. dit is mijn 3de auto mijn eerste was een Clio sport en nu heb ik een Vw polo maar ben nu toch weer overgestapt naar een renault en kijk der erg naar uit om hem te halen. De auto is verder nog helemaal standaard maar dat zal wel niet zo blijven zoals al mijn autos. Der volgend snel foto's en natuurlijk projecten.



mickeynox

Welcom Romano.
Klinkt leuk allemaal ben benieuwd naar de foto's en wat je allemaal in petto heb met je megane. En voor projecten moet je wel lid zijn van de club he  ;)

maar je heb in je korte rijcariere dan al heel wat auto's gehad.

iig veel plezier hier op de site  !-!

SilverMegane

oo oke dat wist ik niet dat je dan lid moet zijn maar dat moet ik dan maar worden hee haha

maar idd ik heb al aardig wat projecten gehad bij mijn autos dus dat komt helemaal goedd

Ricardo

Welkom hier Romano en succes met je Megane  !-!

Ramon

Okee nah ik heb hier al een keer vragen gesteld als gast  :) maar ik heb me zelf maar een acount aan gemaakt!  !-!

Ik ben dus Ramon Dalstra, 21 jaar en ik kom uit "Drachten" en dat ligt in het hoge noorden (Friesland).
Ik ben nog scholier, en ben op dit moment opzoek naar een Renault Megane Coupe uit 1996 ofzo.

Ik heb al bij een auto gekeken (een Gele Megane Coupe 2.0 16v) maar die koop is helaas niet door gegaan door de hoge vraagprijs.
Maar ik heb zonet alweer iets gevonden  :D ik zal er zo snel mogelijk achteraan bellen  :P

zodra er iets is komen er natuurlijk foto's !!!!


Timo Zuiderduin

Welkom hier op het forum!

in Drachten staat nog een mooie megane te koop bij Bijma.
(mijn oude liefde  ) ;(

Ramon



Ramon

die had ik idd al zien staan  :) maar ik wil geen cabrio  :q
waar kom jij vandaan dan ? ook uit drachten ?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev