Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

fusion

ik zal mij ook ff voorstellen

mijn naam charles 39 lentes jong sinds kort trotse bezitter van een megane cabrio bj 2001 daarvoor altijd een mazda 323f gereden maar wou toch maar een x wat anders
ben nu bezig om uhm een beetje fraai te maken sinds gister chrome lichten erop geplaats ,dit danzij fubar  ,er zit nog meer aan te komen . maar dat post ik wel later
hier mijn eerste foto



totale foto met de oude lichten er nog op



see ya allll

Roadkill (Michiel)

Welkom Fusion, knappe bak! maarre kom je dan toevallig ook uit de buurt van Fubar weg? (Zo ja dan is er a.s. dinsdag een kleine meeting bij de Mac in Hoorn ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Welkom allemaal! Veel (rij)plezier met jullie wagens. !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Welkom Charles, veel plezier hier.

JB

Hallo Charles.
Waar heb je die lampjes vandaan?
Vindt ze erg mooi en denk er ook aan om ze bij mij erin te zetten.
Heb precies dezelfde uitvoering namelijk.

fusion

nee Roadkill (Michiel) ik kom uit die mooie stad achter de duinen lol  :D :grin:

Karin

Charles, dan woon ik niet zo heel ver bij je vandaan. Heb ook chrome achterlichten maar een andere versie.

fusion

oke dan karin lekkaaah bezagggg  _o_ :D

KAKATOE

Ze noemen mij KAKATOE maar ik heet jacques en woon in Apeldoorn !-!

Roadkill (Michiel)

Ook welkom Jacques, wat voor Meg heb je ,enne foto's zijn ook altijd goed he ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Welkom Jacques, veel plezier hier.

erik_bos

#4331
Dag,

Bij deze mijn voorstel-post :)

Ik ben Erik Bos, woonachtig in Zwolle. Ik ben geboren in mei 1990, dus onderhand ca. 22 jaar oud.
Sinds december 2011 bij toeval de eigenaar geworden van een Renault Megane 1 ph 2 HB, 1.6 16V RXE. Netjes in het wit :)
Gekocht met 165dkm op de teller, en heeft nu 213dkm op de teller.

Helaas al wel een paar rare problemen mee gehad, maar gelukkig (grotendeels) weer opgelost.
Gezien ik veel op de weg zit, vind ik de geluidsinstallatie altijd vrij belangrijk in een auto. Deze heb ik ook meteen na aanschaf in zijn geheel vervangen.

Nieuwe radio er in van Caliber, de RD570BT. Alle standaard speakers vervangen door Fusion speakers, Fusion subwoofer en versterker er in, en dikkere speakerkabels doorgevoerd.

Verder is de auto nog vrij standaard, met uitzondering van de verlichting, welke ik allemaal, met uitzondering van het dim- en mistlicht vervangen heb door LED lampen. Ook komt er een dezer dagen een nieuw sportluchtfilter op. De huidige standaard filter is de koude-lucht aanvoer buis afgescheurd, dus een mooi excuus om meteen een sportfilter er op te monteren.


Heatzone (Mark)

Leuke auto! en welcome hier Erik.

Karin

Welkom Erik, veel plezier hier. Leuk een witte MegI bij de club.

MaikelRMC2.08v

Hoi ik ben maikel  8)7 23 jaartjes jong, en dit is mijn 2e auto.

ik ben sinds vorige week maandag trotse bezitter van een renault megane coupe phase I.. ik weet niet waarom ik voor deze auto viel.. tot ik de maxi megane's op youtube zag ralley rijden, en toen viel het kwartje jeugdsentiment, en wat me zo vertrouwd overkwam aan deze auto..

voorheen reed ik een mazda 626, maar aangezien ik elke dag naar de Botlek en terug moet (120km) leek een autootje op gas me wel zo slim, en nu staat er een mooie megane voor de deur! _o_

thuis.. ja dat is breda centrum, samen met mijn vriendin michelle, mijn valkparkiet bibi, en mn hamster mattie (wat noem je me mattie.. mn hamster heet mattie..) o-)

um ja carriere, ik werk als hakker bij de aluchemie(in de Botlek), mijn werk bestaat aan het schoonhakken van aluminium anodes (blokken) met een pneumatische beitel, dat dan controleren, de zaagmachine instellen etc.. bandwerker die wat extra's doet zegmaar..

ok tis niet echt lekker weer, maar ehh, ik heb nog geen fotos gemaakt van mijn megane!!! schandalig dat weet ik, dus bij deze is het hier gereserveerd

maar nu eerst het karakter van mn renault wat buigen of breken.. heb wat elektrische storingkies maar dat noemen jullie karakter toch?!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev