Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Psssst het is RoHald (daar is ie nogal fel op :D :D , geintje!) Btw het zit er bij jou strakker op dan bij mij, maar wil ook het achterraam nog een keer doen, en ik heb btw ook de ramen er niet uitgehaald
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

shootme (Tom)

Jeroen, je hebt toch een filmpje gemaakt hoe je het folie erop smeerde? misschien wel leuk  !-!
Jonge jongens horen enge dingen onder het bed.
Volwassen mannen horen enge dingen onder de motorkap.

J to the H (Jeroen)

idd tom, heb nog ergens een filmpje liggen. moet ik dan maar es op joetjoep kwakken.
(zal ik dit dan maar in een nieuw forum plaatsen?)

En Sorry Rohald. Mijn oprechte excuses.

De beweegbare ramen heb ik eruit gehaald omdat je anders niet in alle hoeken kan komen.
Nadeel was wel bij de eerste dat het terugplaatsen iets te enthousiast ging, en toch nog wat beschadigd is geraakt, maar amper zichtbaar.

Michiel, het achterraam is extra moeilijk door de kromming.
Wil je het goed doen, leg je hem eerst aan de buitenkant erop, plakt hem met wat tape vast en verwarmd het hele oppervlak zodat de folie de vorm aanneemt van het raam. dan loshalen en zweten aan de binnenkant van je kofferbak.

Zoals gezegd, ik ben blij dat die van mij al geblindeerd is. want ik durf het niet aan. (vorige eigenaar heeft een keer een fietser erachterop gehad, en toen hebben ze een nieuwe getinte ruit geplaatst. dikke prima)

Dimi1987

op aanraden hierbij mijn voorstelling

ik ben dus Dimi, in bezit van een Renault Megane Coupe III van 2009 - 1.9DCI - 130PK en wens deze een beetje te personaliseren...

ik heb de wagen nu al meer dan 2 jaar (directiemodel gekocht) en heb al chiptuning gevonden en aan het overwegen...

het is reeds een originele auto om te zien want zo rijden er niet veel rond, maar toch wil het uiterlijk nog een beetje aanpassen.

zo heb ik al de ledlichten van de nieuwe modellen laten plaatsen maar dat mag toch nog net iets meer :-)

mijn vorige wagens waren iets minder spectaculair, een gewone Megane om mee te beginnen maar helaas per total gereden, in alle haast snel een Peugeot 206 gekocht en dan na een half jaar terug ingeruild voor de huidige Coupé.

als er nog vragen zijn, shoot!

Karin

Welkom Dimi, veel plezier hier.

wimbjorno

#4310
Ik zal mezelf even voorstellen...

Mijn naam is Willem Poortman, geboren op 19 oktober 1988 in Leeuwarden (Friesland). Momenteel werkzaam als software ontwikkelaar bij een reclame bureau en trotse eigenaar van een solide Megane Coupe I uit 2001 (blauw).

Op 01 juli 2012 heb ik mijn Coupe gekocht bij de auto garage van men oom. Voor ik hem kocht zijn er redelijk wat belangrijke onderdelen vervangen waaronder de dynamo, distributieriem, twee nieuwe banden en een nieuwe APK.

Historie

  • Seat Marbella (eerste auto voor bijbaantje 2010)
  • Renault Megane Coupe I

Statistieken

  • Bouwjaar: 2001
  • Kleur: Blauw
  • Stand: 197000 KM

Sinds de aanschaf ben ik voornamelijk wat kleine dingetjes aan het veranderen qua uiterlijk en audio. Er moeten nog een aantal grote aanpassingen gedaan worden waaronder het volgende:


  • Nieuwe velgen
  • Eagle-eye koplampen
  • Achterlichten
  • Uitlaat

Voor mensen die onderdelen in de verkoop hebben, pm mij en wie weet komen we tot een mooie deal. Ik hoop op deze manier eerst voldoende te hebben verteld over wie ik ben en natuurlijk mijn Megane.

Groeten!

Karin

Welkom Willem, veel plezier hier.

Dante

Welkom Jeroen, Dimi @ Willem --

@Willem: Eagle eye koplampen..? Die kende ik nog niet ;) :q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rohald

Welkom allen --

@Dante: ik ken wel Eagle-Eye Cherry :D
Maar denk dat hij Angel-eyes bedoeld. Zijn mooie koplampen !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

SandyBlueCali

Goedeavond allemaal,

Mijn naam is Sandy, 28 jaren jong en heb afgelopen maand een Megane cabrio uit '97 aangeschaft. Dit is mijn 2e auto. Mijn hoofdauto is een Dodge Caliber maar aangezien mijn vriendin de auto nodig heeft voor woon-werk verkeer en de Dodge te veel zuipt op de kleine afstanden neem ik voorlopig de Megane naar mijn werk. Ik moet eerlijk toegeven dat Renault niet mijn merk is maar de coupe en de cabrio vind ik toch 1 van de mooiere renaults.

De megane cabrio vind ik de mooiste cabrio in deze prijsklasse/bouwjaar vandaar dat ik deze aangeschaft heb.

De kap is nog goed, er zitten wel wat krassen op en de achterruit is dof. Ook zitten er aan beide kanten 2 kleine scheuren in het midden waar de achterruit zich vouwt bij inklappen. Verder is de lak in top staat. Hij is wel geimporteerd vanuit Duitsland maar dat is voor mijn geen issue.

Hier nog een aantal plaatjes bij het praatje;
Mijn amerikaanse droom



en de Megane


Karin

Welkom Sandy, veel plezier hier.

Dennis Postma

Welkom Sandy. De cabrio ga je een hoop plezier aan beleven.  !-!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Welkom Sandy, je hebt iig heerlijk weer nu ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev