Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Siebe

Hallo, --

Ik ben Siebe ben 18 jaar.
woon in Twello.
Ik werk als kok, volg nu nog een opleiding(4 dagen werken 1 dag naar school)
Ik kijk al een paar weken op het forum, maar heb vandaag mijn eerste auto...net opgehaald _o_
een Coupe 1.6 16v uit 2002
http://imageshack.us/photo/my-images/341/imag0369y.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/828/imag0370dp.jpg/

verder redelijk standaard.. eerst maar even rond rijden en dan later wat veranderen aan de velgen etc.
Megane Cc
2.0 16v 2005

Renault Megane Coupe
1.6   16v   2002

Stefan

Welkom hier Siebe !-!
Nette coupe, veel plezier ermee.
Op dit forum wordt je een stuk wijzer wat betreft aanpassingen aan je auto.
Gebruik de zoekfunctie goed zou ik zeggen.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Welkom Siebe, veel plezier hier en met je auto.

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

matthew

Welkom Siebe en veel plezier met je auto.

Willem33

Ik zal me even voorstellen, ik ben Willem, rijdt al zo'n 30 jaar renault.
Nu rijdt ik een Renault grand tour 1.5 dci uit 2008, 145.00 km.

Ik ben hier terecht gekomen, doordat ik op zoek ben naar welk onderhoud er bij welke kilometerstand uitgevoerd moet worden, dus b.v bij 140.000 km olie verversen, olifilter, luchtfilter e.d. Zo'n schema heb ik helaas nog niet gevonden

-- --

Karin

Welkom Willem, veel plezier hier

Remy P

Welkom Willem! !-!

Zou niet weten of een dergelijk schema al bestaat op het forum, maar zo niet, lijkt mij dit een geschikt moment om er eentje op te stellen! :)

reinierb

#3638
Hallo Megane liefhebbbers,

Ik ben Reinier Beek uit Den Haag/Wassenaar
net 40 jaar en al 10 jaar getrouw met Elrike, haar auto staat op de foto
we hebben 3 zonen 3/6/8/ jaar

Onze Megane Scenic liet ons al na 1 week in de steek waterslang kapot, motor rivisie, maar daarna gewoon een betrouwbare fijne auto


En nu wachten op mijn nieuwe leasebak een MÉGANE ESTATE ENERGY dCi 110 STOP & START ECO2 GT-Line in de kleur Blue Malte met alle opties.

prive Megane Cabrio 1.6e

zakelijk Talisman Estate Intens Dci

-Erik-


Edwin Postma

Klinkt goed die leasebak :9~

Welkom hierzo o-)
Truckertje

Karin

Welkom Reinier, veel plezier hier

Robert_Coupe

Hallo Iedereen,

Mijn naam is Robert van den Berg, 44Jr woonachtig in Emmen. getrouwd en drie kinderen.
Sinds afgelopen Zaterdag de trotse 2e eigenaar, van een Coupe type 1, 01-DT-XL (Nee dus niet handig maar wel leuk.)

Hiervoor vier alfa's,een Lancia Y10 turbo, een mare 5 cilinder en als laatste een ford mondeo mk3 2.0 tdci 130 pk.

Gezien ik bij Webasto in kampen werk en iedere dag 200 km pendel, was het met de huidige diesel prijzen en DE belasting niet meer op te brengen.
Met Inmiddels 310.000km op de klok en een vervanging van Turbo en verstuivers, een aankomend dubbel massa vliegwiel, tijd om afscheid te nemen.

Jong van geest en hart, op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Ik wilde gezien de prijzen, een auto op gas terug met zo min mogelijk km, gelukt bij de plaatselijke garage een ingekochte auto waarin een nieuw blok geplaatst moest worden door onderdruk. Orgineel op de teller 254.*** nu met een blok met slecht 173.*** gelopen en niet eerder op gas.(zelf erbij geweest)
Nieuwe V-snaar distrubitie riem, spanrol rollagers, vloeistoffen,banden ,goede bekleding en een nieuwe pookhoes.

Nadelen,blanke lak plekken, race uitlaatdemper(wordt vervangen), en een gebarste voorraam(wordt vervangen).

Het is een tweety, maar wel een leuke, op gas en alles vervangen prijs 1600 euro, voor mijn gevoel een goede deal.
Zelf zeer handig, zal dus weinig garage gaan zien. lid van alle forums geweest en dankbaar voor de hulpen ik zie zeer zeker het nut van forums al moet je soms door de regels lezen en je niet gek laten maken.
De meest ergste scenario's voorbij zien komen, zelf uitvinden en erachter komen door doen en ervaring is dé oplossing.

Foto's volgen uiteraard nog.

Groet,

Robert

Edwin Postma

Truckertje

Karin

Welkom Robert en veel plezier hier.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev