Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Ricardo


yamf


Hans B


lúk


harm

calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Jolanda

De 'harde kern' (ohjah is die er dan?!) kent mij ondertussen als de vriendin van Jochem. Sinds gister hebben we een tweede Megane voor de deur staan, welliswaar een cabrio dit keer, maar wederom een Megane :) In deze auto zal ik voornamelijk gaan rijden, dus vond ik het wel op zn plaats om me dan ook maar even voor te stellen :)

Ik ben dus Jolanda, 18 jaar oud (04/09/87) en sinds april dit jaar trots in het bezit van het roze papiertje. Ik ben geboren en getogen in het Zeeuwse Breskens, maar woon sinds een jaartje in Bussum (samen met Jochem, met wie ik alweer bijna 3 jaar samen ben). Ik heb het eerste jaar van de studie Rechten aan de Universiteit Utrecht achter de rug, maar met een luttele 14 honderdste heb ik het niet gehaald en moet ik stoppen met deze opleiding. Jammer, maar het is niet anders. Ik zit nu te twijfelen wat ik ga doen, want ik heb niet echt een uitgesproken voorkeur en dat maakt het erg moeilijk.
Waarschijnlijk wordt het HBO Communicatiemanagement en dan de duale versie. Dat wil zeggen dat ik 4.5 jaar met deze studie bezig zal zijn, maar ondertussen wel al 3 x een half jaar werkervaring heb opgedaan binnen deze tijd. Ik hoop dat me dit beter ligt en dat de praktijkervaring me een heel stuk op weg zal helpen.

Een foto van de zilvergrijze Megane Cabrio staat in het topic 'Een nieuwe auto..' en over een tijdje zullen dat er wel wat meer worden, aangezien Jochem weeral een verbouwing in gedachten heeft én dat we op vakantie naar Tsjechië met de Cabrio gaan, dus er redelijk wat mooie kiekjes geschoten kunnen worden.

Binnenkort kan het dus zo zijn dat we met twee auto's op de clubmeetings verschijnen. Om het plaatje maar compleet te maken meld ik me ook maar aan als RMC-lid. Ben ik dan serieus het enige vrouwelijke lid?! Haha.. Eens moet de eerste x zijn.. (of ik moet mensen over het hoofd zien in de ledenlijst, mijn excuses dan daarvoor :)).

Timo Zuiderduin

Je vergeet Paulien.  ;)

Maar ik zou zeggen,.. welkom!! en veel plezier van je Cabrio'tje (voor zolang als je hem hebt,...)

Jolanda

#353
Ik zei toch dat ik mensen over het hoofd zag! :) Excusez-moi!

Ricardo

Welkom Jolanda en veel cabrio plezier  !-!

lúk

welkom !-!
en veel plezier met de cabrio !-!

Jolanda

#356
Zoals ik dus al zei (jaja kortzichtigheid alom) zag ik vast wel mensen over het hoofd. Maar als ik zo de ledenlijst doorkeek op internet, zag ik echter geen enkel vrouwelijk lid. Dus vandaar die uitspraak. Ik houd het dus bij enige Megane-rijdster van de club :) Thnx voor de opheldering allen! Haha..

Michel Cijs

klopt ook helemaal, het enige off vrouwelijke lid op het moment ;) welkom

Marc Brouwer

Kan ik wel voor zorgen hoor  :D
"We Shall Not Be Moved"

sebastiaan


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev