Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

hawky007

Hallo
Hier Hawky. Autofanaat en liefhebber van de Renault Megane Grand Tour.
180.000 km zonder problems, maar nu wat problemen tot zo'n 2000 tpm. dus ik dacht kom ik heb wat meer tijd laat ik eens mede Renault Megane rijders ontmoeten op internet om ervaring en uit te kunnen wisselen.
Mooi dat ik dit forum tegenkwam.
Ik zal misschien op een later tijdstip foto's van m'n witte Megane Grand Tour uploaden. Eerst eens even rondkijken en vragen of iemand weet wat ik met mijn stotterende inhoudende motor aan moet.....

matthew

Welkom hier Hawky.

Het probleem wat je hebt kan een bobine zijn.(veel voorkomend).
Het kan ook nog aan je injectoren liggen.

Het beste is om even je klacht te schrijven bij megane II motorisch.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rens

#2538
Ik zie dat er 1 algemeen topic is om je voor te stellen, anders dan ik ben gewend, maar het voldoet.

Ik ben Rens, 28 jaar en woon nu bijna 3 jaar samen in een nieuwbouwwijk in Amersfoort.
Ik ben nu ongeveer een maand in het bezit van een Megane en krijg de nodige vragen.

Hiervoor reed ik een Seat Ibiza Sport uit 2005, welke we hebben ingeruild op een compleet nieuwe Suzuki voor mn vriendin.
Ik zou een oudere auto kopen in de trant van een golfje 3 of 4, maar dat is niet zo gelukt, het is een Megane geworden. Een lekker bom volle 2.0 16v Automaat met xenon, vol leer, stoelverwarming, navi, climat, je kent het wel... !-!

De Ibiza was, voor de kenner, behoorlijk aangepakt, met leuke kleine originele dingen. Maar ook wat meer opvallende zaken als KW Schroefset, 17''Oz velgen, Uk licht, en xenon.
Ibiza:


De bedoeling is om van de Renault af te blijven, maar of me dat gaat lukken...
Megane:




Zoals je ziet zit er ook al een origineel Renault spoiler pakketje op, wat de auto in mijn ogen zeker leuker maakt.
Vragen van mij zul je ongetwijfeld tegen gaan komen :D

Ik hoop een hoop op dit forum te leren, of te kunnen vragen.
Groetjes
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Rebecca Fontijn

hey rens welkom bij deze soms dolle boel

Stefan

Welkom Rens
Veel plezier van je Meg !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Welkom Rens! Mooie Mégane. Veel plezier ermee !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

DMarley

#2542
Ik zal mijzelf ook maar eens voorstellen :)
Ik ben Dave,18 jaar en kom uit Hoorn.
Hiervoor in een Ibiza gereden,daar heel veel problemen mee gehad dus die maar weggedaan.
Aangezien mijn ouders al jarenlang in Renault's rijden ben ik dus ook maar overgestapt op Renault.
Het is een 1.4 16V uit '99,vrij standaart alleen 17 inch velgen,korte antenne en goede geluids instalatie natuurlijk :)
Het beestje heeft 156k op de teller en is sinds Mei in mijn bezit :)
Hij word alleen wel binnekort ingeruilt voor een Megane 2  !-!
Overigens heeft mijn moeder een Megane cabrio :P
Hier wat plaatjes:



Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

ivo.

welkom  en een nette coupe ja
wil he hem nog verder gaan veranderen?

DMarley

Nee,er geen geen ingrijpende veranderingen plaatsvinden aangezien ik het geld beter kan gebruiken voor een nieuwe auto.
Wat er nog wel op het lijstje staat is een ander lipje onder de voorbumper en heel misschien wat verlagen aan de voorkant mocht ik een goedkoop setje veren tegenkomen (vind hem toch iets te hoog staat voor het mooie).

Stefan

Welkom,
veel plezier met je coupe !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn


Rogier

welkom allen en geniet van jullie auto's.

matthew


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev