Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

svenski

thnx, zal binnenkort ff wat foto's van blik op wielen posten.........

E.tenBrinke

 -- Hallo allemaal,

Mijn naam is Erwin ten Brinke,
ik woon sinds 08-08-2008 ( onze trouwdag ) met mijn vrouw Nicolien in Zwolle,
inmiddels hebben wij de volgende auto's versleten.

Erwin

- vw golf 2
- vw golf 3 GTI

de huidige auto waar nicolien inmiddels in rijd is de Megane coupé 1.9 DCI uit 2001 hier voor reed nicolien in een renault clio 1.8 16V uit 1992
inmiddels is deze auto vandaag ingeruild voor een volgende renault en wel: Renault megane II 1.5 DCI tech line uit 2005.
waar ik vanaf vandaag lekker elke dag op en neer mag rijden naar mijn werk bij Interieur ID in Hardenberg.

Mijn vrouw heeft sinds 3 jaar haar eigen schoonheids/pedicure salon in Nijkerk en zij rijd elke dag met de Megane coupé naar Nijkerk.

ik lees inmiddels al weer 2.5 jaar mee op dit forum en af en toe kan ik ook een beetje mee praten over mijn ervaringen en problemen met de megane's

leuk dat er zo'n trotse eigenaren club is met zo'n gezellige sfeer op het forum.

mocht ik een keer een mooie foto van de bolides hebben probeer ik deze nog wel even te uploaden ( mits mogelijk )

Groeten Erwin en Nicolien ten Brinke
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Robin

Welkom !-!

Kom je morgen ook naar de openingsmeeting? :)

Kun je meteen wat andere jongens ontmoeten, altijd gezellig !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

lúk

welkom erwin  !-!

heb je iets speciaals aan de coupe dat ik hem kan herkennen ;) kom zelf ook uit zwolle
rij zelf een getunde 206 rc  :q meschien spot ik je een x  :)

Stefan

Welkom

Leuk dat je je even voorgesteld hebt !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Welkom (alhoewel je al 2,5 jaar rond kijkt ;)

Altijd leuk als iemand de moeite neemt zichzelf even voor te stellen !-!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

E.tenBrinke

Hey lúk, Mijn megane coupé is helemaal origioneel en heeft een donkergroen/blauwe kleur met xenonverlichting.
ik kon zo snel niet zien waar de openings meeting is. is er misschien iemand die mij dit nog kan vertellen misschien kom ik nog wel even kijken.
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Ronald_Renault

Hoi
ik ben Ronald. Ben 31jr en heb voor de fun een rode megane coupe 1.6e gekocht met wat kleine probleempjes. Uitvallen als ie koud is- ga ik een nieuwe stappenmotor voor halen en de injectie reinigen, thermostaat moet ik nog vervangen en achterklepslot moet ik ook nog vervangen. Nu eerst maar weer eens onder de motorkap zien te komen :D
:afro:

jhu

Hallo,

Ik ben Jaap, 31 jaar en ik heb gisteren een Megane RS 225 Trophy uit 2005 gekocht!

Hij wordt pas over 2 weken geleverd, maar ik dacht toch al kennis te komen maken omdat ik zeker wil gaan deelnemen aan de activiteiten van de Megane Club (immers, zo'n bijzondere Megane moet je wel delen met anderen!)

Kennelijk was vandaag een clubmeeting, maar wie weet ben ik er volgende keer bij.

Tot snel


Benjamin Renon

Welkom allen en veel plezier met jullie wagens!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Zo het wordt ineens druk met nieuwe mensen :)

Erg gezellig !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marius.

Druk druk, wat een mensen die zich voorstellen :P

Welkom allemaal ^^ !-!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev