Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marius.

hehe ja dat kan he :)
Wil zelf ook die bumper er nog onder gaan doen, mjah sparen he :q
Zal binnenkort weer eens wat foto's posten van de huidige veranderingen ^^
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

detulp050

Hi, ik ben nieuw hier op het forum en zal me even voorstellen :)

Ik heb nog maar vijf dagen een Renault Megane (2) Grand Tour Privilege Luxe, maar heb me toch al snel hier geregistreerd. Ten eerste omdat ik meer wilde weten over de mogelijkheden van de Megane, maar ook meer wilde weten over de mogelijkheden om een Parrot in te bouwen.

Ik ben niet zo technisch en las vooral over mensen die -in mijn ogen- technisch onderlegd zijn en zag nogal op tegen het zelf inbouwen.

Gisteren wat offertes aangevraagd en het inbouwen ging me zo'n 100 euro kosten, dus toch maar zelf proberen. Setje sleutels gekocht voor 5 euro bij de A.V.A. (Groningen) en aan de klus.

2,5 uur en veel getier verder toch alles werkend gekregen! ####a! Het is even prutsen, zeker wanneer de radio om een code vraagt (en ik niet begreep dat die ingevoerd moest worden met het draaidingetje achterop de stuurbediening).

Ik ben in ieder geval blij met het resultaat en met mijn wagen!

Mijn Megane is uit februari 2005, Diesel, 91.000 km gelopen, ex-lease en werkelijk in perfecte staat. Alle opties zitten er werkelijk op (behalve parking sensor), een heel verschil met mijn Peugeot 306 uit 2000.

Zal hier vooral meelezen en sporadisch meeposten, bedankt in ieder geval voor jullie expertise.

djo231

Hey Lars,

Welkom op het forum ;)

@ Marius: bumper kost ong +/- 200,- nieuw heb er nog 1 gevonden op marktplaats voor je ;)

Joey Voormolen

@ fleur welkom geel is altyd goed haha ;)

@ Marius & joey vind 17 inch ook een mooiere maat voor onder de coupe maar aan de achterkant mag die wel een 18 inch gebruiken maar vind het aan de voorkant nooit zo mooi staan 18inch( mijn smaak)  :P

@ detulp welkom hier !-!
Lowered M3C GT

Marius.

@ Joey(djo toch?), cool man thx, kan je link ff pmen/mailen ofzo?
@ Joey Voormolen, dat staat ook wel heel geil ja, maar dan moet je eigenlijkook de auto ongelijk verlagen
@ de tulp, welkom he^^
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

djo231

@ MJ, ja Joey/Djo maakt niet uit :P me maten noemen me Djo dusja, maar ongelijk verlagen ik weet niet lijkt me opzich wel vet staan wat lager van voor dan achter.

@ Joey, ja ik heb ook liever 18'' maar mij is aanbevolen om dit niet te nemen omdat dan je aandrijving minder is dan normaal.

Stefan

Jongens,

laten we in dit topic ff blijven voorstellen... (en verwelkomen)
De rest kan gewoon lekker verder in "klets maar raak".. :) ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

djo231


Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Stefan

Anders wordt het zo'n zooitje hier he en we hebben tenslotte niet voor niks een "klets maar raak" topic ;) !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

MidnightPower

heeeey,

wij zijn Bryan en Falko.
Falko is 20 jaar
Bryan is 22 jaar

samen hebben wij een auto club enkele maanden geleden opgezet genaamd: Midnight Power.
onze site is: www.midnightpower.nl


Falko rijd een Honda civic EK Silverstone uit 1997
Bryan rijd een Seat ibiza green edition

ik weet dat het geen Reneault is maar wij willen ons eerst even netjes voorstellen voordat we verder gaan met vertellen ;)
kijk maar even bij de meetings en daar zullen wij dus ook staan :)
27 Juni 2009 zal onze 1e officiële meeting zijn. meer info daarover kijken bij meetings dus ;)

groetjes Falko en Bryan

robbert.b.

Ik zal mijzelf ook maar even voorstellen :

Robbert , woonachtig met vriendin in Haarlem en in het bezit van een Renault Megane Coupe 1996.

Zie hieronder :



Tevens heb ik een Mustang Fastback 1965 die ik volledig aan het restaureren ben inclusief strippen, stralen, lassen en opbouwen naar schijfremmen en sterkere achteras.



De Mustang zal er ongveer zo uit komen te zien :



De motor in de Mustang was een 6 cylinder maar is nu een 302 5.0 liter v8 met AOD versnellingbak.

djo231

Hey Robbert, ziet er goed uit kerel, als de megane er ook nou eens zou uit zou gaan zien  :q zou het wel helemaal prachtig zijn  :q maar welkom

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

don.corleone

Beste dames, heren,

Ik zal mezelf ook even voorstellen, nouja mezelf niet maar mijn alias Don Corleone. Gezien mijn beroep ga ik niet mijn echte naam prijsgeven.

Ik ben 23 jaar en heb inmiddels 10 auto`s gehad waaronder hele mooie/nieuwe tot hele oude. Gezien ik geen dure auto meer wilde vanwege vroegere vandalismes aan mijn auto`s heb ik een tijd gereden in een daihatsu charade, elke keer weer als ik naar mijn auto liep dacht ik van mwa is dit het nou?

Het ging dus weer kriebelen en kwam uit op een Renault Megane cabriolet, deze was niet te duur maar wel erg mooi! Met deze auto ben ik inmiddels al een aantal keer op vakantie geweest en elke keer is het weer genieten, hij is zuinig en rijdt comfortabel.

De orginele velgen heb ik sinds een maand vervangen door mooie 17 inch velgen van Wolfrace, het maakt de auto helemaal af naar mijn mening.

Ik hoop dat jullie mijn auto leuk/mooi vinden en ik dit forum goed kan gebruiken bij de vragen die ik zo af en toe heb.






EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev