Advertenties


Problemen lpg g3 instalatie

Gestart door Domm88, 2 augustus 2011, 19:44:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Domm88

Hallo.

Ik heb een Renault megane coupe uit 1998
met een EuroGas instalatie

alleen is er een klein probleempje.
Vorig jaar is geconstateerd dat mijn gaspot defect zou zijn. dit laten vervangen door mijn oom
maar het volgende probleem komt naar voren.

Hij wil niet overspringen op gas.
Het lampje gaat knipperen maar verbinding maakt hij niet.

nu vond ik op het forum de volgende topic: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=12715.0
maar ik ben zo A-technisch als de pest. en helaas heeft mijn oom ook geen verstand van elektronica en gas instalaties (ik denk dat het een klein dingetje is)

graag hoor ik van iemand een oplossing..
of misschien wel iemand (uit de omgeving van zwolle) die er een keertje wil naar kijken voor een (mooi) prijsje

Groeten Dominique
Renault Megane Coupé

RobScénic

Controleer eerst de zekering van de LPG-installatie maar eens. Ook als deze gecorrodeerd is> vervangen.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Domm88

Citaat van: RobScénic op  3 augustus 2011, 09:48:26
Controleer eerst de zekering van de LPG-installatie maar eens. Ook als deze gecorrodeerd is> vervangen.
Handige tip ga ik gelijk proberen, als hij  het niet doet post ik wel weer ;-)

Salut
Renault Megane Coupé

testit

het lampje brand wel dus je hebt wel stroom ,op de printplaat van de gascomputer zitten 5 relais deze willen nog wel eens los trillen of
gewoon stuk gaan ,deze zit meestal links voor voor de wielkast ,is simpel te repareren mits er geen lekkage geweest is hoeft echt geen
vermogen te kosten.je kan hem gewoon demonteren kan de auto gewoon op benzine rijden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev