Advertenties


Klets maar raak DEEL 220

Gestart door Bobo1.6, 23 januari 2016, 15:56:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Citaat van: mark op 24 januari 2016, 14:23:16
Ik heb de lambda sonde achter de kat zitten.
Zal dit problemen geven als ik de kat er tussen weg haal? dat er dan een lampje gaat branden ofzo iets?  :dunno:
Of ik pleur er een sportkat tussen.

Je zal er een sportkat tussen moeten pleuren 
Hij heeft nog een lambdadonde. Of software aanpassen kan ook.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Christian de Vriend

heeft niemand dit gedaan met een 1.6 16v? je zou verwachten dat dit al eens gedaan is,en de
eventuele problemen ergens op het forum staan.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mark

Ja heb verder ook nog niemand gezien die dit gedaan heeft.  :neen:

RENAULTJE

Vanmorgen werd ik wakker gebeld door m'n buurman: ''Remco, iemand heeft moedwillig je linke bestuurdersspiegel afgetrapt, de gehele deel is afgebroken, ik heb m'n vermoedens wie het zou kunnen zijn'' En ook ik had precies dezelfde vermoedens, maar echt bewijs hebben wij niet, alhoewel....Op de kap van de spiegel zat wel een voetafdruk op, (Maar die is door de regenval weggeregend) Het is gisteravond tussen 23:45 uur en vanmorgen vroeg omstreeks 10:00 uur gebeurt. Ik heb meteen samen met m'n buurman (Ex-Automonteur) een nieuwe spiegel laten bestellen en kan die morgen gelijk ophalen, daarna heb ik een afspraak met de Politie voor de aangifte van vandalisme....En met oud&Nieuw gooien ze betonvlinders onder m'n auto, daarna wordt jezelf uitgescholden met ###### dit ###### dat, en vervolgens spuggen ze tegen mij en de auto, en nu dit.....Blijf van ander mans spullen af! Ik kan alleen niet met zekerheid zeggen dat hun hierbij betrokken zijn, maar wij hebben wel onze vermoedens. Foto's zegt genoeg, ###volk loopt er af en toe toch rond in Nederland!





Was getekend door Remco Aka Renaultje

Tedo

Balen man! Soms komt dat hier ook voor, net als het bekrassen van auto's.
Het zijn meestal (dronken) baldadige leeftijdgenoten van je, is mijn ervaring.
Blijf lekker van andermans eigendommen af. Ik hoop dat de dader ooit bekend wordt.
Sterkte!

RENAULTJE

Citaat van: Tedo op 24 januari 2016, 20:34:59
Balen man! Soms komt dat hier ook voor, net als het bekrassen van auto's.
Het zijn meestal (dronken) baldadige leeftijdgenoten van je, is mijn ervaring.
Blijf lekker van andermans eigendommen af. Ik hoop dat de dader ooit bekend wordt.
Sterkte!
Dit zijn echter geen dronke mensen/jongere geweest. De Politie vermoed ook dat het om haterij en/of jaloezie gaat.
Aangifte was wel gewenst, want dan had ik alles op papier staan zodat de dader(s) snel achterhaald kunnen worden, het is puur moedwillig afgetrapt, als iemand mij perongeluk de spiegel kapot heeft gereden dan had diegene dat ook wel gemerkt, maar dit is gewoon puur baldadigheid....
Was getekend door Remco Aka Renaultje

mark

Nou dan had ik ze met oud en nieuw al een kopje kleiner gemaakt.
Normaal gesproken heb je heel wat nodig om mij kwaad te krijgen, maar als ze mij slaan of zelfs betonvlinders naar mijn auto gooien dan ga ik heeeeel snel over de rooien.
Dan heb je aan 3 man niet genoeg om mij in bedwang te houden.  8)7

Ben ik ff blij dat ik nog net niet buitenaf woon in een rustige wijk, en alle kids in de buurt goed heb afgericht.  ;)

Fubar (Marcel)

Vanavond tank met Ultimate102 volgegooid bij ARAL voor €1,269 per liter. Daar kunnen we weer c.a. een half jaartje op 'teren' _o_
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

mark

Ja jij wel met je gasboot hahaha.  ;)  :P
Bij mij gaat er elke week minimaal 38 liter doorheen.

RENAULTJE

Citaat van: mark op 24 januari 2016, 20:53:10
Nou dan had ik ze met oud en nieuw al een kopje kleiner gemaakt.
Normaal gesproken heb je heel wat nodig om mij kwaad te krijgen, maar als ze mij slaan of zelfs betonvlinders naar mijn auto gooien dan ga ik heeeeel snel over de rooien.
Dan heb je aan 3 man niet genoeg om mij in bedwang te houden.  8)7

Ben ik ff blij dat ik nog net niet buitenaf woon in een rustige wijk, en alle kids in de buurt goed heb afgericht.  ;)
Ik was toen al pissneidig, maar je weet hoe sommige tuig zijn hé, het is nu aan de Politie, mijn wraak zou zoet wezen!
Was getekend door Remco Aka Renaultje

Christian de Vriend

aja,die lui heb je altijd

bij de 1.6 had men homo in blokletters op mn motorkap gekrast jaren geleden met kerst

en bij de 16v een cobra gegooit,rolde van de stoeprand in de goot,dus de schokgolf/klap kon maar
1 kant op,en dat was tegen de skirt.

daarom betaal ik 720€ per jaar voor een garagebox,om dit gezeik te voorkomen,die 720€ denkt
de schade nog niet eens,dus loont het.

oja,der zit een tandarts 3 deuren verder,dus de gehaasde patienten letten ook nergens op,dus 2 schades
gehad,gelukkig wel gemeld,maar leuk is anders.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Fubar (Marcel)

Citaat van: mark op 24 januari 2016, 20:56:07
Ja jij wel met je gasboot hahaha.  ;)  :P
Heeerlijk schuitje 2.0 met gastoetert :D
Citaat van: mark op 24 januari 2016, 20:56:07
Bij mij gaat er elke week minimaal 38 liter doorheen.
8)7 8)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

RENAULTJE

Citaat van: Christian de Vriend op 24 januari 2016, 21:23:35
aja,die lui heb je altijd

bij de 1.6 had men homo in blokletters op mn motorkap gekrast jaren geleden met kerst

en bij de 16v een cobra gegooit,rolde van de stoeprand in de goot,dus de schokgolf/klap kon maar
1 kant op,en dat was tegen de skirt.

daarom betaal ik 720€ per jaar voor een garagebox,om dit gezeik te voorkomen,die 720€ denkt
de schade nog niet eens,dus loont het.

oja,der zit een tandarts 3 deuren verder,dus de gehaasde patienten letten ook nergens op,dus 2 schades
gehad,gelukkig wel gemeld,maar leuk is anders.
Ja da's ook poep inderdaad, maar nu moet ik er wel voor opdraaien terwijl iemand anders doodleuk m'n spiegel af heeft lopen te trappen, echt een stel eerste klas debielen dit! BahBah!
Was getekend door Remco Aka Renaultje

Fubar (Marcel)

Ik heb nog ergens een (linker) spiegel liggen. Ik d8 van een Megane. Als ie past mag je 'm gratis !-! hebben (wel evt. verzendkosten).
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Christian de Vriend

hier nog 1,en hij is blauw..
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev