Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 44

Gestart door matthew, 10 augustus 2011, 15:07:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nd-photo.nl

Of andersom, weet niet wie er eerst was  o-) Aan de andere kant lijken heeeeel veeel velgen op elkaar. Maarre, heeft er niemand anders wat nieuws gekocht :) ?

Robin

Hier nog wat foto's van het monteren van de FMIC :) Ik zal binnenkort eens een mini shoot houden, hij zit er nu wel netjes achter :)








http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OYFWWCRD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BYTXMLGS.jpg

:grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dirk Kuipers

Hey Robin,
Gaat er wel lucht door het middelste (zwarte) rooster? Want had je hem anders niet beter links of rechts kunnen plaatsen?
Lucht is nu (warschijnlijk) kouder waardoor je meer lucht kunt inblazen.. Maar stel je hem hier ook op af? Of? En wat is nu je winst dan? Want het buizenwerk is wel erg lang vanaf de turbo? Zat het eerst rechtstreeks vanaf de turbo op je inlaat?

Rogier

Op 1 vraag kan ik je wel antwoord geven dirk ;) er komt lucht door het rooster heen waar de intercooler achter zit ;) de auto van robin moet nog gechipt worden dan wordt de leon waarschijnlijk ook helemaal goed afgesteld ;)

Robin

Klopt Rogier :) Middelste rooster is honingraat en daar door grotendeels inderdaad open.

Er zat al een intercooler op, links (van voor gezien) in de wielkuip.. De nieuwe buizen zijn per definitie inderdaad iets langer maar de flow is een stuk beter dan met bijvoorbeeld een Forge intercooler :) Hij loopt nu inderdaad wel als een raket, scheelt wellicht 5 pk's ofzo, maar als hij eenmaal op de rollenbank wordt afgesteld heb ik er alleen maar voordeel van :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

Ziet er goed uit Robin.
Als je idd maar de verbetering voelt.

Leuke hobby schuur trouwens als ik het zo bekijk.
Ikke is jaloers.

Rogier

is de schuur van zijn buurman ;) maar toch is het een ideale schuur :P

Stefan

Ziet er goed uit Robin !-!

En zo'n schuur wil ik ook wel hebben idd...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Heatzone (Mark)

Wij hebben wel een loods maar geen burg enzovoort, had ik die maar... Soms zou het ook wel handig zijn als ik vrienden had die monteur waren :P,

Robin

Ook die heb ik :P Op de eerste foto zie je een rode Leon staan, die is van een maatje van me.. Automonteur.. :grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dante

Mijn grilles zijn eindelijk binnen & liggen momenteel in een sopje...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

ik heb vanmiddag ook weer een klein detail gekocht bij de carshop in elden, zaterdag na het poetsen maar is monteren. Kijken of ik het eigenhandig kan plaatsen anders maar wat hulptroepen inschakelen :P

juul

vandaag een set verlagingsveren besteld van 35mm en ook andere schokdempers(wel originele)
dus wachten tot het binnen is en dan er onder zetten.

Edwin Postma

Truckertje

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev