Advertenties


Renault, een topmerk ! (zolang je geen Megane 1.9 cdi grand tour uit 2004 hebt)

Gestart door Arthur, 17 april 2014, 19:52:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arthur


Renault Sport

#31
Ik zou in beide auto's een banger beugel plaatsen en een keer naar Emmen toegaan en dan in één dag de auto's zo krom als een hoepel rijden. Een hoop lol en mij heel wat ellende bespaard.  !-!

Even on-topic en wat genuanceerder; EGR uitprogrammeren misschien een idee?. Heb je er nooit meer last van. Stekkertje los koppelen zal niet helpen want de ECU weet dan nog dat de EGR er is en levert dan misschien foutmeldingen op.

Birt

_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Jungleman

ik had indertijd (2003) een splinternieuwe (3mnd jong, ex-demo) 1.6 Dyn.Luxe overgenomen van de garage (€21k). ik heb er welgeteld 3 maanden zorgeloos mee gereden. in de 3 maanden die volgden kreeg ik te maken met:

lichtsensor die een eigen leven leidde (2x lege accu)
ramen achterportieren die spontaan open gingen (uiteraard in de zeikregen op de Loodijk tussen Weesp en Bussum
handsfree-functie die niet meer te gebruiken was doordat er na 1 nacht vorst (-2) iets in het achterklepslot afbrak, waardoor de achterklep niet meer ín het slot viel en als gevolg daarvan ging de auto niet meer op slot en moest ik de kaart iedere keer dat ik ermee weg wilde in het dashboard steken. verder werkten de sluitknoppen op de handgrepen niet meer (bleven plakken). het werd allemaal wel netjes door de garage aangepakt en opgelost (onder garantie) maar na de drie maanden (eigenlijk op het moment dat het slot van de achterklep kapot ging)had ik er schoon genoeg van. in overleg met de garage toen de auto ingeruild op een nagelnieuwe  Clio Dyn. Luxe 1,6 3deurs ('vert limon') waarmee ik in 4 jaar tijd 65000 probleemloze kilometers heb gereden.

recent een Mégane cabrio gekocht, maar bij 179000km is het blok al op. toch raar, want mijn huidige daily driver (Saab 9000 2.0 LPT) staat inmiddels op 320k en dat blok draait nog als een zonnetje.

Renault: een tob-merk.

mark

Beetje jammer dit weer.......

Met een auto moet je gewoon geluk hebben.

Paul Ivens

Citaat van: Nicole op 19 april 2014, 12:42:30
Inderdaad.
Laat dit soort mensen.

Hij wil graag dat de renault (megane) bezitters gaan happen, en dat lukt hem.

Laat hem een Renault een rot merk vinden, hebben wij er last van? :-) Helemaal niet. Ben nu aan mijn 3de Renault en zeer  !-!. Renault 19 als eerste en hij heeft nooit de garage gezien. 170.000 km en dan motortje opgeblazen (eigen schuld) dan Laguna weg door (teveel) slijtage kosten. verder prachtige auto. Nu Megan III van 14 maart en 6.700 km.  Heeeeel tevreden van Renault.
Groetjes Paul (België).

megcab2000 (Verkocht)

#36
@Jungleman,

vertel je er wel even bij dat je die cabrio voor E310,- hebt gekocht, plus een importauto met twijfelachtige km.stand.
Heerlijk hè, zo op fora te zeuren.
Alle waar naar zijn geld.

gr.
willem
Megane is verkocht

duckie1098

Deze man heeft gewoon veel problemen met zijn eerste renault en is er heel erg flauw van.Logisch dat ie zijn gal spuwt.

Ik heb deze ervaringen niet met een renault megane 2.0 16v uit 2003, maar wel de gewonere klachten die allemaal opgelost zijn.Gelukkig kanik dat zelf ,maals je alles moet laten doen is het niet grappig toch?

groetsels,

Ben

mark

Ja maargoed, als je andermans probleemhok koopt dan moet je ook niet zeuren. En zeker niet voor dat geld.

Je kunt natuurlijk niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev