Advertenties


A1 GP

Gestart door ids, 9 oktober 2005, 18:12:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

zeurpiet...beetje bikkelen kan geen kwaad :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Reinier Goorden


Michel Veltman

ik twijfel nog om heen te gaan deels door feit dat kans dat Jos rijd per dag lijkt te verminderen  >:(
....
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)


Michel Veltman

fantastisch nieuws en helemaal genieten voor de mensen die naar Zandvoort A1 gaan !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Reinier Goorden


Dennis Postma

Weet helaas nog steeds niet of ik de bewuste dag vrij ben  :?

Michel Veltman

sja de kaarten zijn voor zover ik weet toch uitverkocht dus bespaar je de moeite ;)
(wel voor de buis zitten iig...)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Ah vaak zijn de duinkaarten nog te krijgen ter plekke  ;)

henk

Waarschijnlijk GEEN verstappen op zandvoort.... :x l- l-
vanwege het niet kunnen garanderen van het loon en overige winstpremies heeft jos voorlopig gekozen om NIET te rijden op zandvoort.
Het zal toch niet waar wezen he!!!

Paultje

Verstappen meldt zich af voor A1GP op Zandvoort

Uitgegeven: 27 september 2006 07:59
Laatst gewijzigd: 27 september 2006 08:02
ZANDVOORT - Jos Verstappen rijdt komend weekeinde niet de A1GP-race op Zandvoort. De Limburgse autocoureur is deze week in een conflict verzeild geraakt met het management van het Nederlandse A1GP-team, waarna teambaas Jan Lammers besloot Jeroen Bleekemoolen in de auto te zetten.

De ruzie tussen beide kampen gaat om geld. Verstappen heeft vorig seizoen lange tijd op zijn salaris (1 miljoen dollar per jaar) moeten wachten en zijn manager Huub Rothengather wilde een soortgelijke situatie vermijden. Omdat zowel de A1GP-organisatie als het Nederlandse A1GP-team geen bankgarantie wilde afgeven, besloot Verstappen zich terug te trekken.

Centen

"We wilden geen herhaling van vorig seizoen", reageerde Verstappen op zijn website. "Rijden, de hele wereld over reizen en wachten op je salaris. Ik heb echt maandenlang op mijn centen moeten wachten, terwijl ik er alles voor doe om de A1GP te promoten. Ik was op de Masters in Zandvoort, gaf demonstraties in Assen en Rotterdam. Terwijl er nooit op tijd betaald werd. Gistermiddag zijn nog financiële zaken geregeld die met vorig seizoen te maken hadden."

Het A1-team Nederland ontkent niet dat Verstappen op zijn geld heeft moeten wachten: "Ja, het A1-team Nederland had een achterstand met betalingen", meldt het team in een communiqué. "En ja, alles is inmiddels wel betaald, bijna 1 miljoen dollar."

Bankgarantie

Rothengather eiste voor zijn pupil een bankgarantie, maar daar wilde zowel de A1GP-organisatie als het Nederlandse team niet op in gaan. Toen teambaas Lammers daarop vroeg aan Rothengather wat hij liever deed, weer een seizoen als vorig jaar of niet rijden, antwoordde de manager: "Niet rijden."

"Ik vind het echt verschrikkelijk jammer en ook waardeloos voor de fans van Jos", reageerde Lammers. "Maar we moeten eerlijk zijn. Dit is ook Jos. Als je een fan van Jos bent, moet je ook fan van Huub Rothengatter zijn. Vorig jaar hebben we veel plezier beleefd, maar ik heb ook enthousiasme en passie nodig. Het gaat nu alleen maar over geld."

A1GP

Ruim 70.000 autosportfans hebben een kaartje gekocht voor de A1GP-race op Zandvoort. Zij deden dat vooral om Jos Verstappen in actie te zien. De coureur zelf is daarom ook diep teleurgesteld over de gang van zaken, maar heeft het gevoel dat hij geen andere keus heeft.

"De A1GP verdient veel geld met de race op Zandvoort, maar ik krijg mijn salaris niet. Hoe zou jij je voelen als je maandenlang voor je baas werkt en je krijgt je loon niet op tijd uitbetaald? En dat maand na maand? Dan houdt het toch een keer op? Ik ben een man van 'afspraak is afspraak'. Maar zo heb ik er geen enkel vertrouwen meer in."
snappie

renault

hij laat weer eens zien hoe een waardeloos figuur hij is, wat een flapdrol die verstappen.

Remco v.K.

tja... jij gaat natuurlijk wel trouw elke maand weer werken als je je loon niet krijgt  :? Natuurlijk is Verstappen niet de makkelijkste, maar onderschat Jantje Lammers ook niet. Ook al heeft Verstappen genoeg centjes, wanneer je je loon niet krijgt terwijl je het risico loopt in een autosport om gehavend uit de strijd te komen (zie bijv. Zanardi, Da Matta, Senna) zou ik ook niet instappen.

Michel Veltman

Jammer dat op veel sites nu Verstappen weer gezien word als boosdoener (gelijk verhalen van toen met Trust en Jordan erbij etc..)

timing is alles behalve handig maja Jos is nu eenmaal zwart-wit in dit soort dingen (en sja iedereen is gepikeerd als er aan de centen gekomen word...)

maja blijft wel gigantisch $%##... (denk ook niet dat het goedkomt ..vertrouwen zal wel flink weg zijn..)

eeuwig zonde..ook qua testen leken ze goed erbij te zitten!
Had ergens nog bericht gelezen dat Lammers ook nog de ontwerper van de lemans auto moest betalen...zonder te oordelen is het wel een persoon die zn mond zo kan roeren dat het lijkt alsof het niet aan hem ligt en de ander in de schijnwerper staat..(ookal mag ik hem wel..)

beiden hebben schuld en dus ook de A1 organisatie..
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

renault

Toch blijf ik bij mijn woorden remco. Zodra er geld aan te pas komt is het naar de klote, dat maakt alle sporten naar de kloten dus ook deze tak van sport.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev