Advertenties


A1 GP

Gestart door ids, 9 oktober 2005, 18:12:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

sja geef ze eens ongelijk
bekende vraag-aanbod verhaal (niet dat ik er voorstander van ben maja praktijk wijst anders uit helaas...)

maybe houd jeroen wel setje blokhutten apart voor rmc-ers ;)  o-)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jeroen

Oke dan.

De blokhutten waren vrijdag om 09.00 uur al weg.
Wij wisten nog niet eens dat het op 1 oktober ging gebeuren  :?

Michel Veltman

worden weer mooie tijden voor zandvoort
benieuwd hoe de NS omgaat met dit evenement..(ik denk even terug aan 1996 Jos Verstappen in Arrows demonstratie deed op circuit...was zo druk dat NS gratis vervoer noodgedwongen moest doen...trein zo vol dat het meer koehandel leek dan een treinreis en controle onmogelijk was..bizar gewoon...)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

wat dat betreft is de lokatie van zandvoort altijd een groot nadeel, iedereen moet zowat dezelde kant op naar huis, met als gevolg heeeeeleee lange files ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jeroen

Citaat van: Jeroen op  3 april 2006, 21:56:11
We moeten nog nadenken over de prijzen  ;)

Ik heb begrepen dat bij het Centerparcs de prijs 5 x over zijn kop gaat 8)7

ook hier zit alles al vol...helaas...

Dennis Postma

Zet dan denk ik de auto ergens voor zandvort neer. Neem dan de sleutels van het werk wel mee. Dan reis ik wel ff in de tussen/achterste cabine mee, altijd plaats  :q 8)

Michel Veltman

zelf doe ik meestal tot haarlem en dan trein injumpen... ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jeroen

Denk je op je gemak begin April de camping te openen.
Rustig de boel opstarten.

8)7

Gekkehuis

Michel Veltman

heb je iig je leuke speeltjes voor de bolide weer dik terugverdiend ;)  !-!
zal wel beregezellig zijn met al die fans
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Decepticon#1

Het wordt trouwens in de duinen zitten. Alle tribune- en andere zitplaatsen zijn al uitverkocht...inderdaad: gekkehuis  8)7

Mzzl,

Peter

Michel Veltman

damn gaat dat zo rap!!
was kaartverkoop al begonnen dan bij ticketbox??
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jeroen

Zo even een eerste berekening gemaakt  _o_

Michel Veltman

de ferrari komt in zicht jeroen? :D ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jeroen


Timo Zuiderduin

f*ck, wilde mijn broer als verrassing meenemen maar als het uitverkocht is gaat dat niet meer lukken.
en Duinen vind ik niks, krijg ik zand in mijn string  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev