Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 44

Gestart door matthew, 10 augustus 2011, 15:07:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Dirk Kuipers

Mooi hoor Matthew!

Het is natuurlijk geen megane.. Maar voor een clio is hij mooi! prrrt :P


Edwin Postma

Truckertje

Benjamin Renon

Dat is wel strak gedaan zeg. Mooie combinatie! !-! (Denk dat ik op de Evo maar een carbon dak ga monteren. Ja, die zijn te krijgen :P alleen dan nog een rolkooi scoren. : 8)7 neen:)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

Vandaag bij Aparts Automaterialen (De winkel achter auto-onderdelen.com) in Schiedam een setje "heldere" zijknipperlichtjes opgehaald. Niet zo helder als ik, kijkende naar de foto's op de site, verwacht had:

Ik dacht dat ze volledig helder zouden zijn, maar het is wel helder plastic echter met hetzelfde relief aan de binnenkant als de standaard oranje knipperlichtglaasjes. Ik zag dat ze origineel voor een Opel Movano (a.k.a Renault Master ;)) bedoeld waren... Foto's komen zodra ik m'n verchroomde zijknipperlichten via SKG ook heb. Ben benieuwd of die nog enigszins te zien zijn in die nieuwe knipperlichten...:huh:
Bij Aparts ook meteen even 3 microvezel doeken, Motip Airco Refresher & Motip Tar Remover meegenomen. Die laatste ga ik met uiterste voorzichtigheid eens gebruiken. Wil niet m'n lak aantasten voor die paar kleine plekjes... (Ik las ergens dat echte boter ook schijnt te werken...) Mij werd al aangeraden het niet te lang op een donkere lak te laten zitten. Mijn eerste gedachte was eigenlijk om het op een doekje te spuiten & dan eens te kijken... Die Airco Refresher was trouwens nog goedkoop ook. Maar 11 euro.
Bij SKG had ik ook nog verchroomde normale knipperlichten voor voor besteld & ook nog een andere antenne van 16cm. Die spriet met de dakdragers & de Thule erop gaat het niet worden...;) Momenteel zit ik op die bestelling van SKG te wachten. Hopelijk voor de 21e binnen :9~
Oh, en ik had ik Frankrijk m'n grilles gevonden:

Maar die worden pas de 22e verstuurd...:cry:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Robin

Ha, ik was dit topic kwijt. Krijg de foto's van het monteren van IC nog, zal ze dan hier ook even neerzetten :)

Dik Matthew! Ik wil ook nog :grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Heatzone (Mark)

#52
@ Dante, ga jij je huidige grill vervangen? Persoonlijk vind ik je huidige mooier   o-)

Ik ben opzoek naar een honinggraat grille alleen dan met chromen randje, 2de hands niet te vinden..
En nieuw kosten beiden ong. 70 euro excl. BTW

Tedo

Die met chromen rand zijn juist makkelijker te vinden dan met grijze rand  8)7

Heatzone (Mark)

#54
Haha kijk ik er dan elke keer overheen..? :P, ik zoek er een maar ik kan er nergens een vinden...

Ben niet van plan de hele motorkap erbij te kopen :P

Edwin Postma

woensdag weer terug met de uitlaat.
zit een rammeltje in waar ik me aan erger. (net of er een boutje in  ligt te rammelen)
maar gebeurde wel eens vaker zei die.
en is garante werkje.
Truckertje

Robin

Citaat van: nd-photo.nl op 10 augustus 2011, 15:09:19
Die Milltek is erg mooi! Afwerking ziet er top uit. Besteld in NL of in de UK?
Engeland, via Tuningparts.nl (Seat van der Velde) :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Tedo

Citaat van: Heatzone op 18 augustus 2011, 14:39:27
Haha kijk ik er dan elke keer overheen..? :P, ik zoek er een maar ik kan er nergens een vinden...

Hier heb je er vier

Dante

Citaat van: Heatzone op 18 augustus 2011, 13:27:21
@ Dante, ga jij je huidige grill vervangen? Persoonlijk vind ik je huidige mooier   o-)
Mjah... Ik had zo'n idee om 'm aan de voorkant wat meer op een Coupe te laten lijken, als mensen me in hun achteruitkijkspiegel zien aankomen... En dan dat de rest van die bak van mij langskomt...
Daarnaast wil ik ook een auto die niet gelijk is aan een andere. En volgens mij is de Break niet met die grille uitgebracht, vandaar ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Moet je er eigenlijk ook een voorbumper van een coupé opzetten.
Of als je helemaal wat unieks wil, een phase 1 neus (de break kwam pas met de phase 2 uit) ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev