Advertenties


Hoe en waar kan ik mijn megane op details pimpen?

Gestart door Het Poliskabinet, 18 maart 2013, 10:34:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Het Poliskabinet

Hoi,

Ik wil graag mijn auto een beetje meer uitstraling geven. Een paar simpele dingen, die eenvoudig aan te passen zijn en ook niet direct een vermogen kosten. Kan iemand dit nieuwe lid helpen?

Ik heb een Megane Cabrio uit 2004!  !-!

Felix


Stefan

Jawel Y
Dus verplaatst.

Maareh.. Kijk eens uitgebreid rond op het forum hier en doe inspiratie op zou ik zeggen... --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Felix

Plaats anders even een foto, dat maakt het wat gemakkelijker ;)

Persoonlijk vind ik chroomkleurige handgrepen fraai staan, donkere koplampen, instaplijsten in je dorpels, sierstrip langs de ramen (is alleen bij de CC zo), leuke velgen. Dat was het wel zo'n beetje. Moet ook niet gaan overdrijven ;)

Aan de binnenkant vind ik de zilveren ring rond de pook fraai. Zilveren handgreep voor de handrem. Zilveren ringetje op je stuur (alleen Ph2), zilveren deurgrepen ipv zwart, metalen pedalen, middenconsole van geborsteld aluminium, en vast nog wat meer.

Tedo

Het is natuurlijk ook maar wat jij "simpel en niet te prijzig" vindt. Ik denk bijvoorbeeld aan het vervangen van de bovenste twee grilletjes naast de koplampen door RS grilles of aftermarket grilles.
Maar goed, die laatsten kosten toch al snel 50 euro en RS grilles nog veel meer. Bovendien moet voor het (handig) vervangen je voorbumper eraf. Dus geen heel eenvoudige ingreep.
Een mooie upgrade voor een CC zijn ook chroomkleurige rolbeugels. Maar ook die zijn niet goedkoop.

Dante

Genoeg inspiratie bij de projecten op te doen Y !-!

Misschien ook wel leuk als je jezelf even voorstelt :yay:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Een setje andere wielen en een goeie verlaging doen al heel veel met je auto.

Het Poliskabinet

Hoi, bedankt voor de leuke reacties. Er zitten een aantal goede ideeën bij, vooral voor het interieur, die ik goed kan inpassen. ik ken mezelf. Ik begin klein en dan wordt het steeds gekker. Heel herkenbaar denk ik. Hebben jullie nog goede betrouwbare adressen waar ik dat spul allemaal kan aanschaffen?

Waar kan ik me het beste voorstellen trouwens?

Nogmaals bedankt,

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Felix

Ik haal dat soort spullen altijd op de sloop. Kost niet zo heel veel als je het er zelf uit haalt.
Je kan ook zelf aan de slag met een spuitbus, zo heb ik die ring rond te pook bijvoorbeeld zilver gespoten (gelijk ook de handremhendel meegespoten).

Heatzone (Mark)

haha dat gebeurd volgens mij bij iedereen !-!

Sloop is inderdaad de beste plek om te starten 8)

Jeremy

Heb nog een setje rolbeugels te koop. Pm me maar bij interesse

Het Poliskabinet

Hoi,

Wat vraag je voor de beugels en zijn die makkelijk te plaatsen?

Ik hoor het wel.



gielguner

ik heb persoonlijk bv een zwart renault logo ipv een chrome.. Zwarte pinkers langs de zijkant en "smokey" achterlichten
Ik von dit wel enkele toffe details.
grtz

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev