Hallo allemaal,
Heb sinds kort een probleempje, had laatst de auto op slot gedrukt en tegelijkertijd mijn deur open gemaakt
. Als ik weg rij schieten de deuren automatisch op slot (zoals altijd) alleen nu komt het, zodra ik stop en mijn deur open doe blijft derest op slot. Als ik het aan de passagiers kant doe gaat alles van het slot af.
Heb al geprobeerd om het opnieuw in te stellen, dus die functie uitzetten en weer aanzetten maar dat haalt niks uit.
Ben al een tijdje op google wezen zoeken en hier op het forum maar kan niks vinden hoe dit op te lossen, en boekje geeft aan dat ik naar de dealer ermee moet.
Hoop dat iemand mij kan helpen!
Heb sinds kort een probleempje, had laatst de auto op slot gedrukt en tegelijkertijd mijn deur open gemaakt
. Als ik weg rij schieten de deuren automatisch op slot (zoals altijd) alleen nu komt het, zodra ik stop en mijn deur open doe blijft derest op slot. Als ik het aan de passagiers kant doe gaat alles van het slot af.Heb al geprobeerd om het opnieuw in te stellen, dus die functie uitzetten en weer aanzetten maar dat haalt niks uit.
Ben al een tijdje op google wezen zoeken en hier op het forum maar kan niks vinden hoe dit op te lossen, en boekje geeft aan dat ik naar de dealer ermee moet.
Hoop dat iemand mij kan helpen!
