Advertenties


-menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen-menu

Topics - redthunder

#1
Hallo ,misschien weet iemand hier een antwoord op
Mijn megane 2.0turbo rijdt en trekt verder normaal en vlot zoals behoord ,maar bij sneller optrekken is het net of ik een begrenzer tegen kom ,althans zo voelt het aan.
Ik had al rondgekeken op het forum ,maar kon niets vinden van mijn type motor met een soortgelijk probleem.
auto is van 2007

bij voorbaat dank voor het reageren

Redthunder (marcel)
#2
kan iemand mij vertellen waar deze voor dient.
Ik kan dit niet terug vinden in instructieboekje.

b.v.d.
EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev