Hallo ,misschien weet iemand hier een antwoord op
Mijn megane 2.0turbo rijdt en trekt verder normaal en vlot zoals behoord ,maar bij sneller optrekken is het net of ik een begrenzer tegen kom ,althans zo voelt het aan.
Ik had al rondgekeken op het forum ,maar kon niets vinden van mijn type motor met een soortgelijk probleem.
auto is van 2007
bij voorbaat dank voor het reageren
Redthunder (marcel)
Mijn megane 2.0turbo rijdt en trekt verder normaal en vlot zoals behoord ,maar bij sneller optrekken is het net of ik een begrenzer tegen kom ,althans zo voelt het aan.
Ik had al rondgekeken op het forum ,maar kon niets vinden van mijn type motor met een soortgelijk probleem.
auto is van 2007
bij voorbaat dank voor het reageren
Redthunder (marcel)