Advertenties


Klets maar raak deel 105

Gestart door matthew, 29 april 2009, 22:16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim

Mijn autotje is weer thuis :) moet alleen de eerste 1250-1500 km rustig aan rijden (max 4000 rpm) denk dat ik maar een briefje op het dashbord ga plakken zodat ik het niet vergeet :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Jan van Heteren

Wat hebben ze nou allemaal gedaan?
Meganomaniac

Benjamin Renon

Das mooi balen voor je Peter, vooral nu 't seizoen losbarst met elk weekend wel meetings. Anders kun je altijd nog met een andere wagen komen, maar denk niet dat je dan hetzelfde gevoel erbij hebt.

@Tim: mooi dat je weer kan rijden. Idd een groot blad maken en op dashboard plakken. :q
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

Het was volgens hun voldoende om de krukaslagers te vervangen en de krukas te polijsten (oid) meer was er niet stuk of beschadigd.

Zat nog wel olie (1,2 liter) in de motor toen ie vreemd ging doen (trapte 'm ff op z'n staart) vanaf dat moment 10km heel rustig gereden. Probleem was de 4e cilinder (die zit het verste van de oliepomp).

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Jan van Heteren

Ok hopen dat hij nu goed blijft !-!
Meganomaniac

Michel Veltman

goed te lezen dat ie weer terug is Tim !-!
Hopen dat ie het weer lang blijft doen...of staan we straks ook langs de snelweg een x? :) :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

mooi dat ie het weer doet Tim !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

#202
oja,

27 Juni heb ik trouwens een afspraak gemaakt om de zoomzoom door de knietjes te laten zakken.. Y
Er komt een Eibach verlaging onder.
En die afspraak heb ik gemaakt bij: MCC Sport... Y
Ook Mazda's kunnen ze daar laag maken dus :q

wordt ie ongeveer zo (is een photoshop);


Hij zal overigens wel iets minder laag worden dan de foto hierboven denk ik. verlaging is zo'n 35mm ongeveer.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Staat hem wel netjes zo'n diepe verlaging! !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

Stefan, ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat :) Mooi gevulde wielkasten in ieder geval !-!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Gaat er uiteindelijk om dat de wielkasten netjes gevuld worden ja.
Het is niet de bedoeling dat ie helemaal op de grond ligt na de verlaging. :neen: ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

@Tim klosje hout onder het gaspedaal maken.

@Paiky Ja dat is flink balen Peter en is er eventueel niet een ander schade herstelbedrijf die het kan reaparen,of ga er naar toe als jullie mij tussendoor willen pakken krijgen jullie er een doos gebak voor en een kratje bier dat doet het altijd wel goed.

@Stefan  Dat zou wel netjes staan inderdaad Stefan we will se the pectures when it;s done.

En Stefan het is ook niet de 1 na slechtste auto de megII(om toch nog maar even te happen haha)

Michel Veltman

Dat gaat er wel goed uitzien Stefan !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rogier

stefan die verlaging doet hem goed ;) het heeft meteen weer een andere uitstraling:)

paikey is er niet een klein dorpje bij jou in de buurt waar ze een schadeherstel bedrijf hebben en misschien werkt het kratje bier van matthew :P

beide succes met de auto's

Stefan

Citaat van: matthew op 28 mei 2009, 00:27:10
En Stefan het is ook niet de 1 na slechtste auto de megII(om toch nog maar even te happen haha)

Nee, je hebt gelijk, de peugeot 307 zat er ook nog tussen... o-) :q :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev