Advertenties


Parrot voor de Ipod in Renault

Gestart door Marc H., 8 april 2009, 09:29:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc H.


John B.

Dan mag dit toch wel in de Megane 3 sectie?

Timelord

CiteerParrot komt met multimediaproducten die in verschillende modellen van Renault kunnen worden ingebouwd. Met de optie kunnen Renault-rijders mobiele apparatuur, zoals iPhone, iPod, MP3 speler, usb-stick, direct op het speaker systeem van de auto aansluiten.

Als ik dit nu goed lees, dan wordt het dus op het speakersysteem aangesloten en NIET op het audiosysteem ?
Dus die ellende die ik nu heb, dat hoort zo ?
Ben ik dan lekker klaar mee.  l- l-

Ik wil de Parrot gewoon op het audiosysteem aangesloten hebben, zodat TomTom hem kan onderbreken.
Is me continu verzekerd door de verkoper.
Anders gooien ze er maar die radio van Renault in met usb-ondersteuning.

Timelord

Al moeten ze het met touwtjes aan elkaar knopen, het moet gewoon worden zoals ik het wilde en zoals het me beloofd is.  :x

Dat het telefoonsignaal voorrang heeft dat is logisch, maar het kan toch niet zo zijn dat ik geen navigatieaanwijzingen krijg en dat ik daar maar mee moet leren leven ?
Dan bouwen ze die duurdere radio van Renault maar in, dan kan het namelijk WEL en is het probleem ook opgelost.
En als ik dan NIET kan bellen (optie niet aanwezig) , het zij zo. Bellen was ook geen vereiste, dat kregen we er gewoon bij bij de Parrot.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev