Advertenties


buitenlandse sites megane clubs

Gestart door Ferdi, 3 februari 2005, 13:20:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ferdi

Ik zou graag een topic willen openen om linkjes te plaatsen van buitenlandse clubs die verzot zijn op de Megane serie...
aangezien ik ze niet kan vinden....  :-\
is dit een goed idee? zo niet, gooi er dan gelijk een slot op  ;)  :D


Paultje

Misschien moet je even op de site onder links kijken. Staan er een heel rijtje. Het is maar een tip.  :D :)
snappie

Ferdi

 ::)  ::)  :-[  :)  :D

ik zet er maar een slotje op dan....  ;D

Jeroen

En weer open.

Stuitte zojuist op deze site : http://www.sicilia.com/palermoclub/ ; M?gane Coach Club Sicilia

Met natuurlijk in de gallery de nodige Nederlandse clubauto's  :D


Jeroen

Alleen erg jammer van deze siciliaanse boys dat ze de moeder van alle M?gane clubs niet eens op hun links pagina hebben staan  :-\

Navione

Citaat van: Jeroen op 13 februari 2005, 23:02:28
Alleen erg jammer van deze siciliaanse boys dat ze de moeder van alle M?gane clubs niet eens op hun links pagina hebben staan :-\

Inderdaad een gemiste kans, maar als jij mocht kiezen tussen het Renault logo en een verwijzing naar de moeder aller M?gane Clubs...  ;D

Jeroen

Nu wil ik niet arrogant gaan overkomen maar onze club heeft aan de wieg gestaan van de Engelse, Spaanse, Poolse, Italiaanse en zelfs Argetijnse M?gane Clubs.

Een aantal jaar terug hadden we ook een groot uitgebreid Engels deel op deze site, deze werd onderhouden door Marco (die jongeman die nog weleens voorbij komt schuiven hier met een Toyota Celica).
Hierop kwamen veel mensen uit verschillende landen bij elkaar en zo zijn de buitenlandse clubs ontstaan.

Dus dan mag je wel verwachten dat er een linkje naar onze site zou komen  ;D

Navione

En aan die bakermat van Renault promotie zou Renault (Nederland) het gebruik van het logo willen onthouden?

Merde!? ? >:(

Moeten we wat aan gaan doen!

Remco N


Michel Cijs

het verzamelpunt voor de meganeliefhebber  :)

vooral grappig omdat mijn site dus echt alleen in het Nederlands is  ;D ;D

ppveenstra

leuke nieuwe banner overigens michel  :D

Michel Cijs

welke??

site heb ik echt al 6 maanden nix aan gedaan  :-[ ::) ;D

ppveenstra

6 maanden lijkt me wat overdreven :)
die foto bovenin je site, is van die fotoshoot? ;D


ps: je hebt mail

Michel Cijs


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev