Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 24

Gestart door matthew, 13 mei 2008, 23:51:42

Vorige topic - Volgende topic

Alex Verloop

Wacht nog steeds met spanning af Dennis  !-!

Decepticon#1

Rondje ring:

1. Remko de W.
2. Decepticon#1 (peter)

peterachterop

Citaat van: Remko de W. op 24 augustus 2008, 22:48:29
Citaat van: peterachterop op 24 augustus 2008, 10:22:20
Ingekorte zuigers, denk dat je straks het onderschrift van jochem wel kan gaan gebruiken.

Jaah, Rondje ring..???

:D

Doelde eigenlijk op deze.

"Ooit al eens met CUP-onderstel gereden..?? AuAu.."

rs50jochem

Ow, en Peter groen denkt meteen weer aan Jochem de ringtaxi.. Haha..!

Goed bezig hoor..!

matthew

@Alex  je weet van geen ophouden haha geweldig succes in iedergeval!

@Dennis Ik had idd van andere leden al gehoord dat het een beetje tegen zat met je auto,hoop voor je dat die dan dadelijk ook echt af is en dat wij het rsultaat mogen zien.

peterachterop

Lex, heb je je koplampen ook uit elkaar gehaald?

Kijk een beetje raar tegen de foto aan in t AM topic waar je de velgen te koop aanbied.

peterachterop

Dirk, dat stralen en poedercoaten doe je in de schuur?

Poedercoaten wordt toch gebakken?

Dirk Kuipers

Ja, doen we in de schuur ja.. :)

Poedercoating moet je inderdaad bakken..

peterachterop

Dirk Kuipers

2 keer mis..  >:D

De oven in huis houden we liever voor de pizza's en broodjes. ;)
Om te testen is er een klein oventje via marktplaats gekocht voor 10 eurós! :)
Dus die staat nu ook in het hok. Ook het stralen gebeurt in een bak waar je met dichte handschoenen in kunt zodat al het straalgrit in een bak blijft en niet overal heen vliegt. Dus het is nu alleen nog maar mogelijk kleine onderdelen te doen.

Mocht het goed bevallen dan zal er wel een grotere bak worden gemaakt en ook een grotere oven worden gezocht. :)

Hier wat plaatjes om een beter beeld te krijgen:

Hier ben ik aan het stralen:

Hier een onderdeel coaten:

Hier in de oven afbakken (het zijn net broodjes! :)):

Alex Verloop

peterachterop

Whaha, dit lijkt net een grap maar erg creatief als het wil.

Wat ben je allemaal van plan te stralen? Zo'n apparaat haal je niet in huis om 1 of 2 delen te doen lijkt me.

Laurens Klein

zo'n straalkast werkt echt makkelijk. Heb er zelf ook eentje voor toen ik brommers en motors opknapte. En het werkt zo makkelijk, snel en goed als je het vergelijkt met schuren oid. Dat van die coating is wel leuk bedacht.

Jij blijft ook lkkr bezig met je oranje monster:P. Vind het echt een dik project. :9~

Dirk Kuipers

Ik heb dat apparaat niet gekocht hoor.. ;)

Een paar van de klusmannen zijn begin deze maand in engeland geweest. Hier hebben ze met elkaar wat gelapt en het coating apparaat gekocht. Het straal apparaat is hier in NL vervolgens nog door 1 iemand gekocht..

Iets stralen is altijd makkelijk. Ook als je het niet gaat coaten, maar gewoon in de lak zetten gaat.

De cinquecento van een vriend van mij moet nog helemaal opgebouwd worden (heftig project). Alle onderdelen die niet nieuw zijn, gaan ze stralen en coaten. :)
De eigenaar van een blauwe civic heeft blauwe coating gekocht en gaat onder de kap verschillende dingen blauw coaten.. Etc..

Ik denk dat ik voor chroom ga trouwens!  :9~ :9~

Maargoed, dat komt later allemaal wel.. ;)
En tja, je moet de coating verhitten tot een graad of 180 a 200... Dus ja, dat haalt een oven makkelijk.. ;)

Dirk Kuipers

CiteerEn het werkt zo makkelijk, snel en goed als je het vergelijkt met schuren oid.
Klopt! Mits je wel genoeg luchtdruk hebt...
We zitten nu nog met een compressor die niet sterk genoeg is.. Dus je kunt telkens maar even stralen, en vervolgens moet je weer wachten tot hij weer op genoeg druk zit... Dus daar zal binnenkort ook wel een ander voor in de plaats komen...  8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev