Advertenties


RS bumperkit

Gestart door smoothnick, 13 mei 2008, 23:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

michael360

noir nacre 676,en het heeft geen haast en moet er gewoon goedkoop tegen aanlopen
maar als iemand iets ziet,houd ik me aanbevolen

Tedo


michael360

thnx heb meteen gemaild

spun

vergeet niet dat een complete 2e handse in totaal waarschijnlijk een stuk goedkoper is,
deze is helemaal kaal, de stootstrips moeten er nog op, de roosters langs de koplamen en de grill onderin
ook moet je de onderplaat van de bumper nog hebben want die je op je phase 1 hebt past niet..

spun

#94
nou mensen vandaag even bij renault op bezoek geweest om te vragen hoe het zit met de prijzen van de bumper...

de onderdeelnummers die boven vermeld staan kloppen niet meer er was weer wat veranderd bij renault.
de beste man heeft me aardig geholpen maar vrolijk werd ik er niet van  :P

hier komen ze, alle prijzen incl. btw:

620229268r:       Rs voorbumper kaal                     : 481,50
8200460213:      onderste (grote) grill                    : 144,-
7701477027:      Rs luchtgeleiders langs koplampen : 144,-
8200473512:      bumperlip                                    : 124,50
960101325r:       bodemplaat bumper                     : 39,-           +
                                                                            ____________
                                                                              933 eurotjes

dan ben ik de xenon sproeikoppen vergeten, dus totaal +- 1000 euro zonder spuiten  ;)


rened

die bumperplaat kostte toen ik m kocht toch 125 euro. Zal thuis eens kijken of ik het onderdeelnummer nog heb

Roadkill (Michiel)

Citaat van: spun op 24 augustus 2012, 02:33:15
nou mensen vandaag even bij renault op bezoek geweest om te vragen hoe het zit met de prijzen van de bumper...

de onderdeelnummers die boven vermeld staan kloppen niet meer er was weer wat veranderd bij renault.
de beste man heeft me aardig geholpen maar vrolijk werd ik er niet van  :P

hier komen ze, alle prijzen incl. btw:

620229268r:       Rs voorbumper kaal                     : 481,50
8200460213:      onderste (grote) grill                    : 144,-
7701477027:      Rs luchtgeleiders langs koplampen : 144,-
8200473512:      bumperlip                                    : 124,50
960101325r:       bodemplaat bumper                     : 39,-           +
                                                                            ____________
                                                                              933 eurotjes

dan ben ik de xenon sproeikoppen vergeten, dus totaal +- 1000 euro zonder spuiten  ;)



Mijn ervaring is dat als je bij 3 verschillende dealers gaat informeren je ook 3 verschillende prijzen krijgt......


Citaat van: spun op 24 augustus 2012, 02:16:03
vergeet niet dat een complete 2e handse in totaal waarschijnlijk een stuk goedkoper is,
deze is helemaal kaal, de stootstrips moeten er nog op, de roosters langs de koplamen en de grill onderin
ook moet je de onderplaat van de bumper nog hebben want die je op je phase 1 hebt past niet..
Zitten geen stootstrips op een RS bumper, dat is juist 1 van de dingen die ze zo gewild maken

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Hij doelt op die kale nieuwe phase 2 voorbumper uit mijn MP link.

Inderdaad is gebruikt goedkoper, maar vind maar een strakke gebruikte.
Losse delen als bodemplaat enzo kan je wel op de sloop halen.

spun

yup klopt, doelde inderdaad op die normale bumper..

maar zo als het er nu naar uitziet kan ik misschien een aantal mensen binnenkort gelukkig maken voor een stuk minder dan de nieuwprijs...
even afwachten nog  :q

spun

nou het is me gelukt, zoekt en gij zult vinden!  :q :P
ben in het bezit van een aantal nieuwe fase 2 rs bumpers voor+ achter, een stuk goedkoper dan de
dealerprijs!

ga de advertenties nu maken dus kijk maar bij het te koop gedeelte!

Tedo

Een "aantal" nog wel! Zijn het wel originele? Ik denk dat je hier wel geïnteresseerden vindt.

spun

#101
ja heb flink wat uurtjes gezocht en uiteindelijk gevonden!
een flink eind voor gereden maar dat was wel de moeite denk ik zo!

het zijn zeker originele nieuwe bumpers! :9~






Tedo

Knap dat het jou is gelukt. En gelijk meerdere. Maar gezien je vraagprijs was de prijs waarvoor jij ze hebt aangeschaft ook niet heel laag. Maar wel veel minder dan bij de dealer. En het bedrag dat je vraagt voor het spuiten maakt het weer een stuk aantrekkelijker.

Was het soms een partij die van de fabriek afkomstig was? Zo heb ik twee jaar terug een garage in Bergen op Zoom gevonden die twee dozen vol nieuwe phase 2 bumpers bij de fabriek had opgekocht (inmiddels was de Megane III uit, dus bumpers waren overcompleet).

En: is de Megane in de achtergrond die van jou?

spun

dat klopt inderdaad ja, ik heb ze gekocht van een man die ze opgekocht had ergens..
heb er wel ver voor moeten rijden maar ik moest zelf zowiezo die bumper hebben,
als ik hem uiteindelijk niet had gevonden was ik hem toch bij de dealer gaan halen ;)

en ze waren inderdaad niet heel goedkoop, maar ik dacht goedkoop genoeg om er een paar meer
meer mee te nemen... aangezien de animo hier vrij groot was dacht ik ...
maar dat valt dus nog wel tegen..
in kleur scheelt het meer dan de helft van de nieuwprijs met lip en bodemplaat erbij dus
dat is toch niet slecht, een carzone imitatie bumper kost al 330 euro zonder grilletjes e.d.

die megane op de achtergrond is idd van mij,
hebben er op het moment 2, als die daar staat af is gaat de andere in de verkoop..
maar er zit nog het nodige werk aan, heb hem met schade gekocht.. zal er binnenkort wel een project topic van maken   :)




Tedo

Tsja, ik heb er net een phase 1 (vind ik persoonlijk net iets ruiger) RS voorbumper op zitten, die in aanschaf 5x goedkoper was, maar qua spuiten weer 2x zo duur, anders had ik er ook wel een willen overnemen van je. En aan een achterbumper heb ik helaas ook niets bij gebrek aan een
Toch denk ik dat je ze hier (of op marktplaats) wel kwijt raakt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev