Advertenties

ramen blinderen

Gestart door megane-bitch, 30 januari 2005, 20:56:05

Vorige topic - Volgende topic

ppveenstra

ow tis maar even dus  ;D

wess

Citaat van: megane-bitch op 31 januari 2005, 15:49:09
Ja ik heb het gezien bij het project van Ferdi, het ziet er heel netje uit... Denk dat ik volgende week even een kijkje gaat nemen... en autospuiters... iemand daar nog een goed adresje voor me... achter en voorbumper zijn besteld... maar weet niet waar ik het kan laten spuiten...

alvast bedankt iedereen.... :D

een toekomstig lid... ;)

om wat voor bumpers gaat het? wat voor kleur?

megane-bitch

op tuning-world. nl staat die, het is de tweede... kleur is licht geel... weet niet hoe ik hier een fotootje krijg, ??? maar zo weet je denk ik ook wel voldoende...  ;D

Dennis Postma

Heb je alles wel van te voren gepast? Er zijn een paar clubleden geweest die daar ooit eens een imitatie van de elia-meran skirts gekocht hebben en die pasten niet zo als het moet passen? :-\ ik weet alleen niet of dit met alle producten zo is? :-\ niet dat ik je bang wil maken maar het zou ###lig zijn als je straks alles gespoten hebt en dat de boel niet lekker zit, verder is het wel een erg mooie bumper? :D

Ferdi

sommige mensen hebben hier idd geen goede ervaringen met tuning-world.. ik heb mijn huidige voorbumpert daar ook gehaald, hij was voor een fase 2 en die zouden ze wel ff passend maken.. toen ie gespoten was en gemonteerd was ik nooit tevreden over de montage  :-\ nogal losjes en zo.. paar keer terug geweest... niets aan te doen.. zeggen ze dan... nu ik een paar maanden geleden een ongelukje had gehad.. grijpte ik die kans aan om er een polyesterboer ernaar te laten kijken en nu zit ie perfect!  :D dus conclusie van mij kant uit...: leuke spullen tegen een leuk prijsje.. maar service is totaal bagger  ;D  :D

Broekie

ik heb er ook mijn voor en achterbumper gehaald...
Bij mij hebben ze het ook passend gemaakt, en ik ben er zeker niet ontevreden over....
Het kan altijd beter, maar is natuurlijk ook een beetje eigen risico als je phase 2 bumpers op een phase 1 gaat monteren.
Als je de bumpers daar haalt zou ik ze iig eerst goed passen voordat je ze laat spuiten.
En als ze niet passen, en je krijgt het aanbod om ze passend te laten maken door hen.
Zorg dan dat je er bij bent, en ga niet weg voordat het goed zit.
Een beetje grote mond helpt daarbij ook wel..... (spreek uit ervaring? ;D :D)

Bij mij zit zowel de voor- als de achterbumper goed gemonteerd....  :D
(zelfde voorbumper als jij gekozen hebt)

Suc6 met je keuze....

Ferdi

die heb ik geloof ik ook die voorbumper Henry...  :P
maar jij had toch problemen met de bevestiging van je achterbumper?

Broekie

dat zeg je helemaal goed.... HAD.... ;D

er zitten achter op de megane 2 uitsteekseltjes waar de bumper op ligt.
Die zaten bij mij erg ver naar beneden verbogen.
Nu heb ik deze dus weer recht gezet, en ligt de bumper hierop.
Daardoor komt de bumper ook weer boven tegen de rand aan, waardoor deze dus niet meer wiebelt...
Ook heb ik aan de onderkant van de bumper 2 alluminium strips bevestigt en die zitten aan de reservewiel bak bevestigd...

Als ik nu aan de bumper trek beweegt heel de auto,  :D :D eerst trok ik zo mijn bumper eraf  ;D :(
Dus nu niets meer te klagen over de bumpers...

:D                            :D                              :D

Tuned

topic gaat over ramen tinten ;)

heeft iemand een keurmerk dat het legaal is trouwens?

Edgar

ik heb een brief erbij... :D

Ferdi

Citaat van: Dave op  3 februari 2005, 15:34:41
topic gaat over ramen tinten ;)

Mevrouw vroeg ook wat info over bumpers Dave  ;)  :D

Citaat van: Dave op  3 februari 2005, 15:34:41
heeft iemand een keurmerk dat het legaal is trouwens?

Ja, ik heb een certificaat  ;)

megane-bitch

Citaat van: Ferdi op  3 februari 2005, 16:27:45
Mevrouw vroeg ook wat info over bumpers Dave ;) :D

Ik hoop toch zo dat je het niet over mij heb....  ::)  ;D

Ferdi

uhm.. eigenlijk wel  :-[  ;)

Andy

Klaassen windowfilm in Oosterhout

wess

bumper spuiten :D    www.carprojects.nl

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev