Advertenties

ramen blinderen

Gestart door megane-bitch, 30 januari 2005, 20:56:05

Vorige topic - Volgende topic

megane-bitch

Weet iemand toevallig waar er een bedrijf zit in Rotterdam en omstreken die je ramen blinderen, het liefst voor een zacht prijsje... en nu ik toch bezig ben, weet er iemand ook toevallig een goede spuiter in de buurt van Rotterdam...

Alvast bedankt  :D

nico

Ramen blinderen, kijk bij Sponsor Restyle

megane-bitch

Hmmm bedankt voor je reactie, maar ik bedoel echt in de omgeving van Rotterdam... en niet in belgi?... ;)

Michel Cijs

Ferdi

Naar mijn ervaringen doen ze het bij Restyle voor een zacht prijsje... Ik heb er meteen een dagje Turnhout van gemaakt.. erg gezellig daar! en hij was binnen 3 uur klaar met mijn ruiten, dus moet eigenlijk geen probleem zijn...
Wil je de resultaten zien kijk dan ff op mijn projectensite!  :D

Stefan

Citaat van: megane-bitch op 30 januari 2005, 21:07:27
Hmmm bedankt voor je reactie, maar ik bedoel echt in de omgeving van Rotterdam... en niet in belgi?... ;)

Het is net over de grens bij Turnhout :D
Daar ben je volgens mij zo vanuit Rotterdam
Ze doen het daar echt goed en snel en ook nog eens voor een leuke prijs :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tuned

precies is niet ver rijden, en word goed getint

megane-bitch

Ja ik heb het gezien bij het project van Ferdi, het ziet er heel netje uit... Denk dat ik volgende week even een kijkje gaat nemen... en autospuiters... iemand daar nog een goed adresje voor me... achter en voorbumper zijn besteld... maar weet niet waar ik het kan laten spuiten...

alvast bedankt iedereen....  :D

een toekomstig lid... ;)

Ferdi

jij ook bedankt voor je compliment  ;)  :D

Bob

Citaat van: megane-bitch op 31 januari 2005, 15:49:09
Ja ik heb het gezien bij het project van Ferdi, het ziet er heel netje uit... Denk dat ik volgende week even een kijkje gaat nemen... en autospuiters... iemand daar nog een goed adresje voor me... achter en voorbumper zijn besteld... maar weet niet waar ik het kan laten spuiten...

alvast bedankt iedereen.... :D

een toekomstig lid... ;)

Met het ramen tinten zou ik even wachten totdat de "nachtvorst" uit het land is vertrokken. Wanneer je auto na het tinten buiten staat, en er is nachtvorst...krijg je witte vlekken in je folie die niet onder de garantie valt.

Tis maar een tip   ;) ;D

Ferdi

Citaat van: Bob op 31 januari 2005, 19:07:44
Citaat van: megane-bitch op 31 januari 2005, 15:49:09

alvast bedankt iedereen.... :D

een toekomstig lid... ;)

Met het ramen tinten zou ik even wachten totdat de "nachtvorst" uit het land is vertrokken. Wanneer je auto na het tinten buiten staat, en er is nachtvorst...krijg je witte vlekken in je folie die niet onder de garantie valt.

Tis maar een tip? ?;) ;D

Goeie Tip Bob... maar ik heb in het November gedaan... ook niet meer echt een warme periode  ;)
Die blonde van Car-style heeft me gezegd dat ik een laken over mijn auto moest leggen.. dan is het ook geen probleem  ;)  :D

dus een tip op een tip  :D  ???  ;)

megane-bitch

wow al die tips!!! om er nou elke dag een dekentje erover heen te trekken zie ik niet zitten en dit is een buurt waar ze zelfs je dekentje er nog vanaf jatten, dus dat is geen optie, dan wacht ik inderdaad wel...

ppveenstra

Ooit wordt het opnieuw winter en dan  ???

Tuned

en dan?
dan is al het water onder tussen verdampt en dan is het niet erg meer  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev