Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 23

Gestart door Jan van Heteren, 6 april 2008, 08:52:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


peterachterop

Kunnen vingerafdrukken zijn.

Die zie je gelijk op gepolijste delen.

Dirk Kuipers

Vingertasten, stof, etc. :)

Het spruitstuk was in de naden niet goed gedaan, dus dat gaat hij nu nog eens proberen... De gasklepbehuizing had ik er ook bij gedaan, maar daar wou hij nieteens aan beginnen, dus die ga ik eerst zelf proberen, en als dat niet lukt maak ik die wel oranje. :)

Alex Verloop

Alright :D

Misschien een idee om een iets groter gaskleppenhuis te monteren? Als je dan toch bezig bent :P

k.3nny

mijne is 2 mm opgeboord

maar merk geen verschil ?:S  binne kort maar grotere verstuivers een een e.c.u tikkeltje scherper maken

Decepticon#1


Alex Verloop

@ Dennis; denk niet dat sjown motorkap goed staat bij een "cleaned" wagen. Ben benieuwd wat voor kleurtje erop komt :)

(koltieboy) Dennis Kolthof

We zullen zien hoe het gaat staan!
word een complete verbouwing me auto maarja als je iets moois wilt dan moet je er wat voor over hebben ;)

Decepticon#1

Ik zou die 'grote' motorklep ook mooi achterwege laten Dennis! Wanneer is ie klaar denk je?

(koltieboy) Dennis Kolthof

Ik hoop voor ruinen!  8)

me auto is vorige week weg gegaan toen zijn ze bezig geweest met monteren van iets op me auto!
(dat hou ik nog ff geheim)

En doordat zal de motorkap wel staan geeft tog weer wat uitstraling!

En het zat even tegen dus was hij donderdag klaar maar aangezien me bumper dan ook bij hun aankomt donderdag heb ik gezegt ga direct dan ma verder met cleanen en spuiten!

Nu nog even een kleur uitzoeken nog! Ma dat komt donderdag wel  8)



Alex Verloop

PS: dennis, vleugeldeurtjes toevallig?  o-)

Klaas


(koltieboy) Dennis Kolthof


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev