Advertenties


Coupe van Erwin

Gestart door Erwin Adams, 27 januari 2005, 21:15:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erwin Adams

Heej mensen,
t wordt toch es tijd om mezelf en mn auto ff voor te stellen. Afgelopen september begon in met een nieuwe baan en t leek me een fantastisch plan om van mn eerste salaris (en mn spaarcentjes van voor die tijd) een mooie coupe te kopen. Tis een blauwe? ( standaard) 1.6e geworden uit 1996 met 90.000 op de klokjes.? ondertussen? rij ik er al weer een paar maandjes mee rond en zijn er een paar kleine dingetjes veranderd. De auto is voor 3 cm verlaagd. (achter zitten de torsiestangen nog muurvast) en er is een standaard achterspoiler op gekomen omdat ik de achterkant veel te saai vond. Verder heb ik tijdelijk een uitlaatsierstuk er op gezet tot ik me iets beter hebt verdiept in andere uitlaten. In dit topic zal ik proberen om de vorderingen zoveel mogelijk bij te houden. Op de korte termijn staan gepland: andere velgen, racegaas in mn bumper en grille, racepedalen, in kleur spuiten van de spiegels en hopelijk het verlagen van de achterkant. Ik hou jullie op de hoogte

ikke met mn megane









Erwin Adams

#1
Hier eindelijk een update. Heb tijdje geleden de grille in mn bumper vervangen door racegaas. Had alleen nog geen tijd om foto's te maken maar nu is het gelukt. De foto's zijn niet zo heeeel duidelijk maar in het echt ziet het er top uit! ben dr blij mee. nu de 2 kleine grilletjes nog.







Erwin Adams

eindelijk nieuwe velgjes onder de coupe ;D ;D naafdeksels zitten er ondertussen al op maar op moment van de foto's nog niet.






EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev