Advertenties


6 April 2008 - RMC meets forumleden

Gestart door Reinier Goorden, 11 maart 2008, 19:57:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Citaat van: RS50Jochem op  4 april 2008, 16:37:24
Wat zijn de kosten dan precies Stefan..?

Waarvan?
van dat japans?
Geen idee, duur..
Je krijgt dan als groep(je) een eigen kok die je eten snijd / hakt / zaagt / husselt en klaarmaakt etc dus je kan wel raden wat zoiets kost. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Ik zit net te zoeken, dit is hun site.. Hij is echter niet compleet.. Kan de prijzen niet zien..

http://www.asiantower.nl/keuken.htm


Stefan

De Prijzen die je daar ziet zijn volgens mij voor de "gewone" chinese keuken in het ronddraai gedeelte, japans is duurder, kijk maar wat iemand zegt rechts ;)

citaat:
Uitstekend
Het Japans restaurant is van een bijzonder hoog niveau. Het eten smaakt voortreffelijk en de ambiance is goed. Het is inderdaad prijzig en niet iets om iedere week te doen, maar je moet het een keer meegemaakt hebben.
13-06-2007 Michel de Ruwe
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Ja, ik las het ook.. Niet echt goedkoop idd.. Wat is dan de optie die we kunnen nemen..?

Tim

Mij maakt het niet zo heel veel uit  :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Citaat van: RS50Jochem op  4 april 2008, 17:05:01
Ja, ik las het ook.. Niet echt goedkoop idd.. Wat is dan de optie die we kunnen nemen..?

Kangaroe bij Big Daddy's zelf...
Of AC-en )kan je iig zo naar binnen wandelen..

Weet ik veel, het maakt mij niet uit.. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

dreamer29

Net weersvoorspelling gekeken, maar daar wordt je niet vrolijk van. l-

Zondag 7 graden. Met 70% kans op neerslag. En dan geen gewone regen, neej HAGEL, NATTE SNEEUW. Slechter weer kunnen we niet treffen op die dag. Moet dan toch wel eens gaan nadenken of ik toch wil gaan.  ;(

Groetjes

Tim

Zijn buien, niet de hele dag van die zooi die naar beneden komt (hoop ik) :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Klaas

zo als het nu lijkt kom ik morgen niet  :neen: ben zo ziek als een hond,  ;( voel me alweer beter dan gister dus er is hoop voor morgen, maar ik ga niet 2uur rijden met koorts  :neen: Ik zal mijn broertje Freek dan wel €37,50 meegeven om mij even lid te maken. is misschien wel zo makkelijk..


rs50jochem

Beterschap..! Het zou wel mooi zijn als je via je broertje lid word..!

Decepticon#1

Ja, het weer voorspelt weinig goeds...maar ja, we komen gewoon of de sneeuw moet te hoog liggen, haha!

Reinier Goorden

Zo is dat Peter, dikke jas aan, plu mee.

Jacob

@Peter, ik heb gisteravond alvast de tijdschriften klaargezet.... Je auto zal zeker wel een cm-tje lager komen te liggen...  ;) :D




Nick Mattheus

Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op  5 april 2008, 10:16:27
Ja, het weer voorspelt weinig goeds...maar ja, we komen gewoon of de sneeuw moet te hoog liggen, haha!

Sneeuw??? :?

voorspellen ze sneeuw dan??

das minder 8)7 :q
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev