Advertenties


6 April 2008 - RMC meets forumleden

Gestart door Reinier Goorden, 11 maart 2008, 19:57:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Decepticon#1

Citaat van: Jan op 31 maart 2008, 21:49:12
Als het 8.5J of meer is wel...... want dan gaat het moeilijker passen..... Y

Haha...hier afgelopen zaterdag weer gemerkt...krrsssss....krrssss....toch maar even kloppen!

tjakobs

Citaat van: wouter arnouts op  1 april 2008, 21:30:18
ik verzamel bij de mac in oosterhout ben niet bekend bij gorichem maar anders de eerste benzine pomp of parkeerplaats na afslag van de a 15 ofzo ??


Je gaat de Merwedebrug over (A27), stukje waar je 100 mag, dan pak je meteen de eerste afslag. Rotonde rechts rij je een dijk op, na 100 meter zit er rechts een benzinepomp.
Das een tactische plaats.
Van daaruit half uurtje naar Nieuwegein.

Is dat wat?
Zo ja dan moet je maar even aangeven hoe laat.

Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Timpie

Citaat van: Remko de W. op  1 april 2008, 13:26:53
Citaat van: Timpie op  1 april 2008, 00:37:57
ik hoop ook van de partij te zijn als forum-mer :D mijn 5 deurs megane is dan wel niet zo intressant maar daar gaat het nie om :P

thunder als je met iemand mee moet rijden ik woon zelf in deventer en vertrek daar ook vandaan :)

mits het zeker is dat ik ga (het werk gaat helaas ook door)

ook een originele 5deurs is natuurlijk erg welkom,
ook mijn megane is gewoon origineel,
kom je gewoon bij mij staan... :D

haha mooi dan sluit ik mij aan, ik neem wat gezelschap mee maar zal is kijken of ik eraan toekom verder te gaan met mijn intrieur voor zondag heb iets teveel werk de laatste 3 weken van het theaterseizoen :(


Yayo

Het weer op zondag zit al mee  l-  :?
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

wouter arnouts

oke is goed een uurtje of twaalf zou je je telefoon nummer ff willen pmen dan kan ik bellen als het nodig is grtz



Citaat van: tjakobs op  1 april 2008, 21:49:25
Citaat van: wouter arnouts op  1 april 2008, 21:30:18
ik verzamel bij de mac in oosterhout ben niet bekend bij gorichem maar anders de eerste benzine pomp of parkeerplaats na afslag van de a 15 ofzo ??


Je gaat de Merwedebrug over (A27), stukje waar je 100 mag, dan pak je meteen de eerste afslag. Rotonde rechts rij je een dijk op, na 100 meter zit er rechts een benzinepomp.
Das een tactische plaats.
Van daaruit half uurtje naar Nieuwegein.

Is dat wat?
Zo ja dan moet je maar even aangeven hoe laat.



alex_1987


Wesley88

Kijk is aan, Obrian_coupe en ik hebben om half 11 bij de Q8 bij de margriethal afgesproken dus als je wil kan je ook daarheen komen om vervolgens naar de BP op de A20 te gaan ;)

obrian_coupe


dreamer29

#233
Op de A2 tussen Hedel en Zaltbommel net na afslag 18 (Hedel), is een groot parkeerterein. Misschien dat we daar bijeen kunnen komen voor de mensen uit het Zuiden. Als mensen die willen verzamelen uit het Zuiden mij even PM'en kan ik de details laten zien.

paikey

Komen er misschien ook nog mensen langst roosendaal???

wouter arnouts


renault freak

ben al met Benjamin aan het pm,en wij verzamelen bij De Lucht langs de A2 richting Utrecht. uurtje of half 12?
mensen die daar ook willen verzamelen vanaf het zuiden pm me ff je telefoon nummer voor de zekerheid ;)krijg je de mijne ook !-!

Stefan

Waar ga ik verzamelen om gezellig met zijn allen de laatste 500 meter naar de meeting te rijden.... :? :?








:D :D :D :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Decepticon#1

Even voor de mannen uit het Noorden. Staphorst wordt m niet ivm de route (ik ga door de polder). Dus zou ik zeggen: verzamelen bij Joure...is dat een optie?

paikey

@Wouter,kunne wij niet ergens afspreken :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev