Advertenties


RMC openingsmeeting 9 maart

Gestart door Reinier Goorden, 6 februari 2008, 19:44:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

KevinL

Ook ik moet helaas afhaken had graag meegegaan maar kan helaas niet de komende tijd heb namelijk vorige maand een huis gekocht en krijg 7 maart de sleutel en aangezien er nog een hoop moet gebeuren moet ik echt daar flink aan de bak in mn vrije uren.

matthew

Ik heb trouwens nog een tipje,ik zou het verstandig vinden als er op de meeting wat telefoonnummers worden uitgewisseld ivm verdwaling ofzo of door op onthoud.We hebben in 2006 ook een toertocht gehad in limburg en daar hadden we dat niet gedaan en dat bleek achteraf een beetje stom.

Verder heb ik er al wel veel zin in  Y

peterachterop

ikzelf rijdt dan waarschijnlijk in de nieuwe wagen. maar verder zie ik de 3 andere noorderlingen er nog niet bij staan, zelfs de organisator niet.

Jaap de Jong

Misschien is niet helemaal duidelijk dat je nu per mail aan Reinier moet aanmelden?

peterachterop

hef mn vinger ook niet op.

dat lukt me niet eens als ik aan het typen ben.

Michel Cijs

de noordelingen moeten nu toch echt het voorbeeld gaan tonen op het gebied van inschrijven ;)

komen/durven we een keer over de rivier dan verw8 ik daar eigenlijk de gehele noordse tak van onze club Y

Decepticon#1

Ik heb me idd nog niet aangemeld door alle drukte (klein verbouwinkje van de auto gehad). Ik had er trouwens ook nog niet zo bij stil gestaan, dacht dat ik als organisator uiteraard van de partij zou zijn...inschrijven doe ik na Race Expo...leuk dat je ook komt Achterop...ookal is het in een SEAT (LOL)

freek

kheb bevestiging dak iemand mee krijg in de auto ;). ik zal me vanavond ff inschrijven :D. is drenthe er in ieder geval bij
only men of stihl

peterachterop

zal even kijken of ik het red.

gelijk na aankoop wilik wat dingetjes naar de spuiter hebben.

rs50jochem

We zitten er nog (steeds) over te tubben.. De donderdag voor dat weekend heeft mijn moeder een operatie en ze zal het wel op prijs stellen dat we haar dan even bezoeken in Zeeuws-Vlaanderen..

ALS we dan naar de meeting gaan houdt het dit in:
Zaterdag Bussum/IJzendijke 215km
Zondag IJzendijke/Ryptsjerk 353km
Route +/- 75km
Zondag Lauwersoog via Bussum naar Weert 335km

Al bij al een 1000km rijden en nog eens helemaal brak zijn.. Ik vindt Friesland echt niet te ver (heb er in het verleden zelfs eens een meeting bijgewoont) maar dit zal toch te gortig zijn denk ik.. En dan nog niet weten of ik dat weekend nog moet studeren (ben op cursus in die periode)..

We denken er nog even over na.. Maar het is voor ons nogal een inspanning zeg maar..  l-

Decepticon#1

Zouden de mensen die langskomen en blijven eten in Lauwersoog dit even aan mij door willen geven, dan kan ik even een mooi plekje voor ons reserveren en een prijsje afspreken.

1. Peter (Decepticon) + Loekie
2.
3.
4.
5.
6.
7.

Stefan

1. Peter (Decepticon) + Loekie
2. Stefan
3.
4.
5.
6.
7.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

ja idd Y
had me dus opgegeven voor het eten bij Reinier al Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

freek

maare ik hoef dus alleen geld over te maken. en dan ben ik aangemeld of ook mail versturen??
only men of stihl

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev