Advertenties


voor omlaag achter omhoog

Gestart door wouter-coupe, 5 februari 2008, 19:32:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wouter-coupe

hallo zit met een''probleempje me auto is wel erg laag aan de achterkant (kom me werk nagenoeg niet meer op en af).( Maar als ik hem nou voor verlaag komt ie dan automatisch achter omhoog en is dat een beetje redelijk wat die dan omhoogkomt?niet dat ik het erg vind dat ie laag is maar dis wel erg 8)7

m.v.g.

Wouter

foto:

Nick Mattheus

normaal gezien zou hij achteraan iets omhoog moeten komen...

niet dat dit enorm veel zou zijn :neen:

ik zou zeggen, verlaag hem eerst eens vooraan ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

tjakobs

Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Dirk Kuipers

Ik zou hem lekker zo laten... :p

Maargoed, als je hem omhoog wilt doen dan zul je dat door middel van de torsiestangen moeten doen. Deze zul je een tandje moeten draaien.

wouter-coupe

#4
hij staat zegmaar voor hoger dan achter dus dat iets zal net genoeg omhoog zijn watvoor schroefsetje word er aangerade? voor voor?  En bij welke shop.

Thx voor de reactie

!-!

Nick Mattheus

ik raad zeker een KW schroefset aan Y, bijna iedereen die een KW steken heeft denkt er zo over denk ik ;)

ik rij er nu een goed anderhalf jaar mee rond en heb nog nooit geen problemen ermee gehad _o_

ook roesten of oxideren deze niet omdat deze volledig uit inox bestaan ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

wouter-coupe


Nick Mattheus

ik heb aan dit setje een 1000 eurotjes betaald inclusief het plaatsen en uitlijnen !-!

lijkt veel geld, maar eens je het steken hebt wil je niets anders ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

wouter-coupe

whow   8)7 da gaat me net denk wa ver heb et geld maar da gaat me dan net weer wa tever...


is dit nie wat zag het zomaar op internet...





Verlaging voor 35mm t/m 80mm achter 50mm
Voor d.m.v schroef verstelling hoogte verstelbaar!
Wordt geleverd met achterdempers !
Garantie 2 jaar
(Op aanvraag met Goca attest voor Belgie leverbaar)
Achter hoogteverstelliing niet mogelijk bij megane coupe ! heeft vaste verlaging van 50 mm
*niet voor 2.0 16v modellen !
Setprijs 349



of iemand nog een ander goed betaalbaar setjes


laat het even weten

GReetz !-!

Nick Mattheus

wacht anders nog heel effe ;)

dennis heeft binnenkort een Vmax setje op zijn megane zitten en dan kan hij hier wat meer over zeggen...

Vmax is kwalitatief redelijk goed voor een redelijk lage prijs Y ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev