Advertenties

cupra lip of espace lip

Gestart door cabriolet, 3 februari 2008, 17:48:09

Vorige topic - Volgende topic

cabriolet

he ik wil een cupra lip of een espace lip onder me meggie maken
alleen is mijn vraag is dit een beetje te doen ??

en is het mooi om dit mee tespuiten in kleur of gewoon zwart laten

matthew

De spoiler lippen zijn vrij eenvoudig te monteren,het is wel makkelijk als de auto iets hoger van de grond staat,bv door bokjes het mooiste is natuurlijk op een brug ,en de lip schroef je zo vast.

Meespuiten kan altijd,maar let wel als je de grond raakt met zo'n lip dat dan de lak er ook weer af kan bladderen door de schade.

Decepticon#1

Cupralip is wel even iets anders...misschien bedoel je een 'standaard' Seat-lip?

cabriolet

cabriolet

Citaat van: matthew op  3 februari 2008, 18:13:06
De spoiler lippen zijn vrij eenvoudig te monteren,het is wel makkelijk als de auto iets hoger van de grond staat,bv door bokjes het mooiste is natuurlijk op een brug ,en de lip schroef je zo vast.

Meespuiten kan altijd,maar let wel als je de grond raakt met zo'n lip dat dan de lak er ook weer af kan bladderen door de schade.

maar is dit goed te doen om hem pas te maken of is dit al pas of niet

Decepticon#1

Je moet ze wel te pas maken. De Seatlip zit dicht, maar in de sleuven zit maar een heel dun stukje plastic. Wel oppassen met je vingers...een stanleymes is scherp....daarna heb ik besloten om een andere bumperlip te monteren.

cabriolet

Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op  3 februari 2008, 18:31:32
Je moet ze wel te pas maken. De Seatlip zit dicht, maar in de sleuven zit maar een heel dun stukje plastic. Wel oppassen met je vingers...een stanleymes is scherp....daarna heb ik besloten om een andere bumperlip te monteren.

huh hoe bedoel je in de cupra lip zit toch die sleuven

KevinL

Ze zitten er wel in alleen zitten ze standaard dicht als je de sleuven open wilt zodat je er bijvoorbeeld gaas achter kan doen moet je ze open maken.
Het plastic is aardig hard met een stanleymes gaat het niet echt lekker heb ze zelf opengemaakt met een decoupeerzaag en daarna afgewerkt met een dremel.
Monteren is opzich wel te doen maar zoals matthew als zegt is het makkelijker te doen als je auto op blokken of een brug staat.
Als je je auto wil verlagen of verlaags is zou ik persoonlijk eerder voor een espacelip gaan die is volgens mij wat minder dik.
Mijn auto is niet verlaagd en de speling tussen de lip en de grond ik bij mij 8 cm heb nu al dat hij regelmatig schuurd over de straat als ik bepaalde drempels opmoet.

Decepticon#1

Dit is een echte Cupralip, nieuw toch richting, meende ik 100 euro.

idd met sleuven.

Maar jij hebt het over een lagunalip of Cupralip, dus denk ik dat je deze bedoelt, een seatlip. Deze (seatlip)heb je voor ongeveer 30 euro.

Bij deze moet je de sleuven nog even snijden...zo duidelijk hopelijk  :)

Nick Mattheus

hoe dik (dus de hoogte ervan) is zo een seatlip eigelijk?

en idd zou deze ook niet meespuiten als deze af en toe eens kust :neen:

maar als je wagen maar een 4cm verlaagt is zou ik zeker een seatlip aanraden Y

+ als ik een lip monteer haal ik altijd eerst de voorbumper er volledig af en dan kan je dit echt heel goed doen hoor ;) en hoe meer vijsjes je erin draait hoe steviger deze hangt aan de bumper en des te meer kan deze lip verdragen !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

rs50jochem

Peter.. Het onderscheid dat jij maakt in lippen is niet helemaal zoals het zit volgend mij.. De cupralip zoals we hem allemaal kennen (jij noemt hem een seat lip) zat onder de vorige modellen Seat Ibiza Cupra..

De lip die jij Cupralip noemt is een aftermarket lip die toepasbaar is op de Seat Leon Cupra en de Volkswagen Golf R32.. Maar is geen "echte" cupralip die standaard door de dealer verkocht word.

bas1984

Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op  3 februari 2008, 20:09:39
Dit is een echte Cupralip, nieuw toch richting, meende ik 100 euro.

idd met sleuven.

Dit is een standaard onderlip van een seat leon Cupra R en is nieuw bij de dealer te verkrijgen voor net geen 30 euro ;-)

fluissie

dit is idd een echte cupra lip  Y

heb net gekeken op etka, werk namelijk bij de seat dealer !-!

die andere zit idd onder een oud model seat ibiza cupra

gr jeroen

Decepticon#1

Goed, ik zeg al niets meer, ik had me duidelijk vergist!   l- Sorry! Gelukkig zijn er anderen die het wisten te herstellen!

rs50jochem

Oja, die Cupra R lip die onder die R32 hangt is origineel..? Wel vreemd dat ze niet allemaal die lip onder de Cupra hebben zitten.. Zal dan wel een optie zijn die niet iedereen kent..

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev