Advertenties


Xenonverlichting icm standaard koplampen?

Gestart door RMC, 7 december 2007, 13:32:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RMC

Hallo,

ik ben van plan om binnenkort een xenonset te gaan halen met 8000K... Alleen heb ik nog in mijn megane de standaard koplampen zitten.. is het zo dat ik daardoor minder profijt van zal hebben dan als ik Angel Eyes zou hebben, aangezien die namelijk helder zijn dan de standaard koplampen.

Mischien iemand die een foto heeft met xenonset icm standaard koplampunit?

Wil natuurlijk geen lichtverlies hebben want anders kan ik beter een angel eyes set erbij halen.

Groeten en bedankt alvast.

Nick Mattheus

wat voor megane heb je juist??

een phase 1 of een 2??

grtz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Michel Cijs

staat in diverse topics beschreven

maar ja, het is minder perfect dan met heldere lampen; maar nog 100% de moeite waard.


Stefan

helder glas is idd beter, maar met "gewoon"  glas is het natuurlijk ook al een hele verbetering Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

RMC

Ik heb zelf een phase 1..

Maar had ik nog een vraagje over de stadslichten.. kun je die in 1x eruit halen als je aan die unit trekt?
Want ik probeerde dat en het lampje bleef zitten en de unit kwam wel los.. maar het kan toch niet zo zijn dat je de hele koplamp eraf moet monteren om alleen dat lampje te vervangen?

Kan iemand me daar mee helpen of een tip geven.. want het lampje bleef zitten terwijl de kabel er wel uit was.

Groeten en alvast bedankt.

matthew

De fitting van de stadslicht moet je even een klein stukje tegen de klok indraaien en dan kun je hem eruit trekken,dus daar hoeftdekoplampunit niet voor uit.

TrickeY

ik heb ook xenon ( 12000k ) icm standaard koplamp.
zicht is echt vele malen beter!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev