Advertenties


project van Ferdi

Gestart door Ferdi, 14 september 2004, 22:52:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ferdi

zo eindelijk mijn doel gehaald  :D een plaatsje weten af te dwingen in de Autostyle tuning Top 40!!!  8)

hier wat foto's van de ETS '05







Ik heb weer wat plannetjes die in de loop van dit jaar zullen gaan volgen maar wat nog zeker niet vasstaat...

Optisch:
- Dak overnieuw spuiten waarbij de antenne verwijderd zal worden...
- Achterkant zal gestript worden
- Angeleyes koplampen (niet zeker, eerst ff kijken bij andere  ;) )

interieur:

- alle kunsstof delen in mijn auto spuiten ( kleur twijvel ik nog )
- Alle stof in mijn auto opnieuw bekleden in de kleur van mijn sportstoeltjes



Ferdi

vandaag weer wat dingetjes gekocht en besteld...

namelijk een playstation 2 silver edition en 2 8'' TFT schermpjes die al weggewerkt zijn in de zonnekleppen Als die binnen zijn kan ik mooi gaan rammelen in mijn auto? ?

*EDIT*


Vandaag eindelijk mijn TFT zonnekleppen compleet, het is de Hong kong-naren ( of hoe je zoiets noemt? ;)? ) toch gelukt duidelijk te maken na 2 keer een verkeerde zending vanuit Hong Kong, mij een rechtse monitor op te sturen ipv een linkse, vanwege een defect aan de rechtse..? :-\? ;)? ;D? ? ?

hier de foto's hoe ze erin zitten, en mijn vriendin zal zich vast niet meer vervelen onderweg!? ?:D

?









Het monteren van de schermen was een fluitje van een cent, het installeren was een ander verhaal, de extra's die er nog in moesten was een omvormer van 12 DC naar 230 AC, Pmax=300W voor de Playstation 2, een signaal splitter van 1 naar 2 voor de schermpjes, een aux kabeltje van mijn radio naar mijn Playstation 2, om het geluid van mijn films en spelletjes over mijn audio te laten gaan, en als laatste moest er nog een condensator tussen om de irritante piep op te vangen.
Verder was het eigenlijk achteraf gezien, met aansluiten, allemaal logisch, met een beetje nadenken kom je daar vast uit.

ik ben er tevreden mee, een mooie plek, en hoefde daarvoor weinig aanpassingen te doen aan mijn interieur.? :D




Ferdi

Nou vandaag mijn auto mogen ophal;en van de spuiter... de F-50 luchthappers zijn klaar...

hier de foto's van het voorbereidend werk...







en hier de foto's van het resultaat!






Ferdi

Afgelopen Zondag Fotoshoot gehad met mijn vriendinnetjes...? ;)

hier een aantal foto's











Bart (ijsje) Bedankt!? :D

Ferdi

nou mijn nieuwe strobolightjes... iedereen gaat aan de kant voor me  ;D

http://www.crosslink-herpen.nl/~jenny/PICT0144.AVI

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev