Advertenties


project van Ferdi

Gestart door Ferdi, 14 september 2004, 22:52:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ferdi

#15
18 - 10 - 2004

zo heb besloten dat ik van de winter drastisch weer mijn auto ga aanpakken,
als eerste van de schade die ik gehad heb dat er iemand leuk met een sleuteltje langs is gegaan...

- aan de zijschermen worden de knippertjes weggelast en komen er een soort luchtgleufjes in eigen design wat afgewerkt wordt met racegaas.

- in de motorkap komen luchtinlaten, deze keer dus van metaal? ;)? :D

- mijn auto wordt van voren nog een paar cm dichter bij het wegdek gelegd... ( hoogstwaarschijnlijk 30mm lager dus in totaal 65 mm)? dmv een schroefset

- achter wordt ie 30 mm breder dmv spacers

- kuipstoeltjes

- sportstuurtje

- ruiten worden rondom 40 % getint exl. voorruit

- de raamband gaat weg alleen de tekst blijft op de auto

- neonkit onder de auto

- strobolights in de mistlampen

al met al een heel lijstje wat gaat gebeuren, ik houd jullie zeker op de hoogte? :D

Ferdi

Zo, de eerste dingetjes zijn al gebeurd... mijn raamband is verwijderd en nu heb ik alleen de tekst " Blue Spirit" nog staan met de nodige Renault logo's. Ik moet zeggen een hele verbetering en de foto's volgen in dezer dagen...
Ook nog een mooie blauwe Neon set overgekocht van Michel Cijs en die gaat er ook binnen kort onder.

Donderdag ga ik mijn zijschermen demonteren om de knippers weg te lassen en in de loop van volgende week gaat mijn auto naar de spuiter om mijn auto'tje te ontdoen van mijn krassen op mijn motorkap en zijschermen..  :D

ik houd jullie zeker op de hoogte  :D

Ferdi

de verandering aan de raamband... niet echt meer een raamband maar goed... staat stukken beter  :D


Ferdi

de volgende dingen worden in de loop van deze week besteld...

- KW schroefset variant 1

- spoorverbreders achter 16 mm per kant

- Sparco stoeltjes



- en een sportstuurtje van Momo



dit alles wordt netjes gemonteerd MCC sport en ik kan nu al niet meer wachten.....? :D


Ferdi

#19
om de plannen van kijn ice-installatie verder te maken heb ik alvast een leuke head-unit gekocht van Pioneer



ik ben er harstikke tevreden over? :D

Ferdi

#20
Zo vanochtend is heel mijn auto weer opgebouwd...
mijn zijknipppers zijn verplaatst naar de buitenspiegels en de zijschermen zijn strak ( foto's volgen nog)
de lelijke krassen zijn er weer uit en ben helemaal tevreden.
s'middags als een gek naar Carsystems gereden om te gaan brainstormen over mijn ICE installatie
daar kwam ik Michel Cijs tegen die me gelijk de neon set heeft overhandigd....? :D Michel bedankt!
De plannen liggen er voor het ICE gedeelte en het gaat uniek en apart worden, dat is zeker....
ik kan 1 ding verklappen dat heel de installatie van Rockford Fosgate wordt. behalve de headunit (Pioneer)
wat het wordt blijft nog en verrassing... Michel heeft een gedeelte opgevangen maar houd zijn mondje dicht? ;)
het zal ongeveer allemaal gaan gebeuren rond het einde van het jaar.....
volgende week gaan we naar restyle om mijn ruiten te blinderen.....? ;)

verder wil ik iedereen die afvraagt waar ik al het geld vandaan haal ff uit hun dromen helpen om geruchten te voorkomen...
Ik ben afgelopen week ontslagen bij mijn bedrijf wegen economische omstandigheden, heb inmiddels weer nieuw werk....
maar heb daar een fikse oprotpremie aan over gehouden dus dan weten jullie dat ook? :D? ;)


Ferdi

#21
13 - 11 - 2004

Vandaag is mijn auto op bezoek geweest bij Restyle in Turnhout.
De ramen zijn rondom 40% getint behalve de voorruit.
Verder zijn mijn zijknippers weggelast en naar de buitenspiegels geplaatst.
Ik ben uitermate tevreden met deze aanpassingen.
13 December gaat mijn auto voor een week naar Carsystems Zevenaar
waar een complete ICE installatie in de kofferbak komt.
ook bouwen ze voor mij een voeding in dat ik mijn auto draaiende kan houden voor een meeting,
en verder komt er ook een setje strobolights in de mistlampen zodat ik politiemannetje kan gaan spelen? ;)
dit alles wordt gedaan door Carsystems Zevenaar? :D
De stoelen van Sparco stoelen laten lang op zich wachten...
de rest is wel al binnen...

- Sportstuur + naaf
- Spoorverbreders 16 mm
- KW Schroefset

ook heb ik vandaag nog eeen zilvergrijze pookzak + frame-pje besteld.

het gaat nog druk worden van de winter....? ;)

hier volgen enkele foto's





:D? :D

Ferdi

26-11-2004

Helaas is van de week mijn autoradio gestolen (exl. frontje  :-\)
het slot was geforceerd en had wat lakschade rond het slot...  :(
heb hem onmiddelijk naar de spuiter gebracht,die gelukkig nog een plekje vrij had, en meteen laten spuiten...
ook zat er een kleurverschil in... en die is ook weg  :D ook was de spuiter niet te lui om er een nieuw slot in te zetten  :D
nu is mijn auto-tje weer in orde heb weer een nieuwe radio gehaald (dezelfde) en alles wordt vergoed door de verzekering.
ddor dit voorval heb ik carsystems zevenaar gebeld (waar mijn auto 13 december naartoe gaat) en ze maken er meteen dan ook een klasse III alarm in voor een mooi prijsje.... Bedankt Taco  :D
Verder gaat mij auto 8 december naar MCC sport waar het volgende wordt gemonteerd...

- Sportstuur van MOMO
- Sparco Torino stoeltjes
- KW schroefset
- spoorverbreders achter

Vandaag heb ik een mijn zilveren pookzakje en het gepolijste frame-pje daar omheen gemonteerd en het ziet er netjes uit... :D

de foto's van dit alles zullen in de loop van December hierop komen te staan

en dan zal mijn project een heel eind ten einde lopen...  :D  :D

Ferdi

08 - 12 - 2004

Vandaag is de auto weer naar MCC Sport in Veghel geweest waar het volgende gemonteerd is..



de KW Schroefset die hier nog gemonteerd moet worden..



hier zitten ze er eindelijk onder......

toen gingen we verder met de Sparco stoeltjes...



das 1  ;)



en das 2  :D

Ook werd mijn sportstuurtje van Momo gemonteerd...
hier nog wat foto's van het eindresultaat....







In totaliteit is ie nu ongeveer ongeveer 6cm gezakt voor..
hij heeft nu de goede hoogte zoals ik hem wilde hebben alleen moet nu wel oppassen met drempeltjes helaas...
qua rijgedrag voelt ie wat stugger en voel ik toch wat meer hobbeltjes in de weg, maar dat zou ook mede kunnen komen de sportstoeltjes..
Helaas moesten we de Spacers van 16mm er af halen omdat mijn wielen aan begonnen te sporen, Frank wilde de wielkassen nog omrollen maar dat dat durfde ie niet aan vanwege roest  :( en dat dan de lak kon springen..

Ik wil in ieder geval MCC Sport bedanken voor de inzet in en voor mijn auto
Verder heb ik zelf ( ja ik heb ook nog wat gedaan  ;) ) mijn kentekenplaathouder vervangen voor een mooie van MCC Sport en krijg binnenkort nog een sticker van hem voor op mijn achter ruit..

Volgende week gaat ie naar Carsystems Zevenaar waar die een mooie audio installatie krijgt... dus op daar naar toe...  ;)

Ferdi

Zo, Nu ga ik jullie voorzichtig vertellen dat mijn auto vandaag eindelijk naar Carsystems mag  ;D  :D
Ik ben hem een week kwijt en haal hem volgend weekend op! dus nogg ff-ies geduld en Ferdi kan straks door de straatjes heen "boemen"....  ;)  ;D
Volgende week gaan de foto's hier zeker staan en als je interesse hebt hou deze week dan de site van carsystems Zevenaar in de gaten! en dat is www.carsystems.nl  :D  ;D

Ferdi

Zo Vandaag ff een Kleine Update van Carsystems:

- Alle kabels zijn getrokken van voor naar achteren
- Composet is al klaar
- Alarm is al Klaar
- Strobolights en met de schakelaar die netjes is weggewerkt in het Dashboard is klaar
- Basis is klaar

Kortom alles lopt op Rolletjes Volgens Ed en Taco en ik krijg steeds minder geduld!  ;)

Helaas ff nog geen foto's  :(

Ferdi

ff kleine Update,

Alles loopt op rolletjes en Ed denkt dat ik hem woensdag kan ophalen, hij heeft wat meer tijd nodig..
Ja en sommige onder ons weten wel hoe Ed en Taco zijn... dat zijn perfectionisten!  ;)  :D
Ik kan niet wachten, maar ja, heb ze wel de tijd gegeven, het moet natuurlijk mooi worden  :D

Ferdi

Nu ga ik jullie toch ff verklappen wat erin komt met foto's.. van de apparatuur.. ik ben aan het aftellen  ;)

2 van deze jongens komen erin



10" Woofer Type P2 van de lijn 'Punch'
200 Watt RMS
400 Watt Piek

en deze jongen gaat de boel aansturen



De versterker wordt nog qua uiterlijk aangepast.. hoe en wat? jaaaaaaaaaaaaaaaaaa  ;)

Amplifier 4-kanaals P4004 van het type 'Punch'

50 W x 4 @ 4 Ohms RMS
100 W x 4 @ 2 Ohms RMS
200 W x 2 @ 4 Ohms Bridged RMS

en de composet



Power Handling (RMS) - 75 watts

Power Handling (Peak) - 150 watts

Frequency Response - 60-22k hz

Deze wordt uiteraard helemaal weggewerkt  ;)

Ja verder komt er nog een mooie condensator in dus we zijn na berekeningen van 2 condensators naar 1 gegaan, dat bleek genoeg te zijn...
Hoe het ingebouwd wordt ga ik jullie nog steeds niet verklappen  ;D  ;)


Ferdi

Zo net mijn auto opgehaald van Carsystems... en met 1 woord te omschrijven... SUPER!!!!  :P  :P  :P  :D :D
het geluid is ook teven super... ik ben hartstikke blij met deze vordering ..  :D  :D
maar ik moet jullie teleurstellen nog steeds geen foto's!
ga er vanavond een paar klikken en dan hoop ik ze hier zo spoedig mogelijk op te hebben staan!

Ferdi

zo, vandaag enkele nieuwe foto's gemaakt (Bedankt Erik v. R.  :D ) en aangepast van mijn ICE installatie....

donker :







daglicht :







ook zijn er nog enkele leuke foto's gemaakt van mijn auto in het geheel...
deze heb ik moeten maken omdat ik 4-5-6 maart een onverwachte show heb in de brabanthallen in Den Bosch, namelijk Race & Rally Event









EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev