Advertenties

lexus/chroom 3de remlicht?????????????????????????

Gestart door ERIC L., 6 januari 2005, 20:04:59

Vorige topic - Volgende topic

peterachterop

Zo zijn we weer.
De 3e remlicht van een megane coupe is 21 cm lang en 3 cm hoog.
De licht unit van een 307 is net zo hoog (3 cm) en 23 lang.
Heb ook de lamp van een 206 opgemeten 3 bij 27.

Dus als je een beetje handig bent en weet hoe de boel aan te passen kun je die van een 307 wel gebruiken.

Wat me trouwens opviel, als je een beetje om je heen kijkt zie je heel veel remlichten die bijna op die van een megane lijken. Misschien is er een merk auto die dichter in de buurt komt.

Ik zou zeggen; "meten geblazen". ;)

peterachterop

Gelijk daar ff de nieuwe 406 coupe op de gevoeligge plaat vast gelegd.
http://home.tiscali.nl/fietsvakantie/peter/DSCI0011.JPG
Mooie voorbumper

Denm@n

Die van een 307 is dus 2 cm langer? Hm, op zich zou het misschien dan wel moeten lukken, al kan zelfs 2 mm groter soms al net niet passen. Op zoiets is 2 cm best veel volgens mij. Misschien indd eens kijken of die van de vectra of misschien van de ibiza er beter in passen.

Ik ben ook benieuwd naar bevindingen van andere mensen, dus post ze hier  ;D

Joost-cabrio

zo ben weer wakker  :-[
o 2 cm moet wel lukken denk ik met een beetje kit er tussen zodat er geen water in komt.
als ik niets hoor dan bestel ik hem volgende week en dan laat ik het wel ff weten of het te doen is of nie :D

mzzl joost

peterachterop

Ik heb ook even gekeken hoe de lampen waren bevestigd en volgens mij zitten er ook schroeven aan maar niet op de plek waar wij ze hebben.

Maar zoals ik al zei laten we ff kijken of er andere wagens zijn die beter overeenkomen.

Ferdi

Citaat van: Remko de W. op 14 januari 2005, 21:43:10
Citaat van: megane-cabrio op 14 januari 2005, 21:29:55
zo ben weer wakker? :-[
o 2 cm moet wel lukken denk ik met een beetje kit er tussen zodat er geen water in komt.
als ik niets hoor dan bestel ik hem volgende week en dan laat ik het wel ff weten of het te doen is of nie :D

mzzl joost

hij is groter hoor en niet kleiner..

dus als je al ruimte tekort komt,waar laat je dan die kit...... ;)

in brabant zeggen ze altijd: "als gij het nie meer w?t moakte het met kit"  :)  ;D  ;)

Ben

Hoe zit het nu met je remlichten? ?Is dat nu gelukt?

Ben nieuwsgierig

Andy

ik vond hier een 3e chrome remlicht,
vraag me alleen af of het al in NL te koop is zo ja waar....... ???
of het anders makkelijk is om het van deze site te bestellen, iemand ervaring?

hier de link: http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=788

peterachterop

andy die lampen zijn al eens eered gepost.

Ten eerste zijn het geen lekus maar witte crystal lichten.
Ten tweede zijn ze veels te duur.

Andy

ohw okay, zal het ff opzoeken dan :D
en ja ik vond de prijs ook al erg hoog, maar is er wel al wat meer bekend over de chrome versie? ::)

greetz andy

ERIC L.

nog niet dat ik weet andy helaas ???

ben ook nog druk bezig met zoeken en evt van een ander merk maar wel past op de coupe maar ja ze zeggen

zoek en gij zult vinden dus nog ff zoeken helaas

Andy

ja ik krijg onderhand een muisarm van het zoeken ;D

maja hopen dat het van een ander merk wel gaat passen  (bijv. die 307vanuit dat andere topic)

we merken het wel.....

nog een fijne avond

Klaazz

volgens mij verdwijnt de advertentie de 30 dagen zitten er op:

Nieuw in Nederland!! witte led 3de remlicht haal de lelijke rode remlicht erad en plaats deze mooie witte erin!!het is voor een Renault Megane II dus het betreft voor de allernieuwste model!!verzending mogelijk door heel Nederland!! heb nog meer leuke tuning onderdelen voor een Renault Megane II voor verdere info bel of mail...De prijs is incl. verzendkosten!!
harold design tuning 06-27182876

Joost-cabrio

zo mensen voor die het wil weten ik heb vandaag de remlicht van de 307 besteld dus dit weekend ge ik kijken of er een mogelijkheid is om hem passend te maken en zo ja hoe?
dus ik laat na het weekend meer hier over weten

mvg joost

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev