Advertenties

topsnelheid cabrio

Gestart door Patrick, 21 juli 2007, 19:33:53

Vorige topic - Volgende topic

Patrick

Ik reed van de week met m'n cabrio fase 2 2.0 IDE met het dak open over de afsluitdijk,
daar kwam ik erachter dat mijn topsnelheid maar 180 was.
paar dagen daarvoor heeft het motorstoringslampje gebrand, uitgelezen: geen storing aanwezig!
auto trekt wel goed snel op.
Volgens mij moet hij veel harder kunnen, heeft iemand hier ervaring mee?

Joost-cabrio

Ik heb dan wel met de dak dicht in duitsland 212 gehaald maar toen moest ik snel remmen ivm de afslag.
l-
zal eens kijken wat hij met dak los doet als ik me verveel en rij ik gelijk iets verder dan weet ik ook wat de top is.

Paul

Lijkt mij dat hij toch wel iets harder moet lopen.
Iemand die ik ken had een fase1 16v cabrio en die ging 230km/h (teller) met dak open.(zei hij)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Timo Zuiderduin

met de 1.6 16v valt de 210 zeker weten te halen!! heb het met dak open op Autobahn gereden en er zat zelfs nog ietsje meer in.
2.0 zou het dus zeker moeten redden.

maar goed,... je mag toch niet harder dan 120 (zouden mijn ouders dan zeggen)

Nick Mattheus

idd 180 is toch wel te weinig hoor
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Patrick

Citeermaar goed,... je mag toch niet harder dan 120 (zouden mijn ouders dan zeggen)
Waar kan ik deze uitspraak toch van  :D :D

Ik denk dat ik maar even langs de dealer rij, de bosch uitleeskast op m'n werk zegt geen storing misschien komt de dealer er verder in.

Patrick

Vandaag bij de dealer geweest, omdat vorige week het storings lampje weer ging branden.
ze hebben de computer uitgelezen en nu blijkt de EGR klep stuk te zijn.
van het weekend maar ff vervangen en hopen dat het probleem over is !-!

TrickeY

je zat wel in je 5de neem ik aan :P :P :P  8)7

Nick Mattheus

Citaat van: TrickeY op 17 oktober 2007, 19:13:39
je zat wel in je 5de neem ik aan :P :P :P  8)7

haha :D

en probleem opgelost?
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Patrick

nou voorlopig rijd de cabrio niet meer,
bij het vervangen van de EGR klep zag ik dat het uitlaatspruitstuk gescheurd is,
de bedrading van de stappenmotor defect is en een vacuum slang stuk is.
vervolgens bij het loshalen ging de lambda-sonde stuk, en kwam ik er achter dat de onderste motorsteun ruim is  >:( >:(
Onderdelen zijn besteld, gaat minimaal 3 dagen duren en kost een hoop geld. ;(

Stefan

Nounou
dat schiet idd niet erg op.. :neen:
Alles in 1 keer zullen we maar zeggen 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tijnn

1.6 16v fase2 cabriolet uit 2000 open met 4 man erin 205 gehaald dus moet idd wel harder kunnen ;)

cabriolet

heb een renauld megane fase 1 1.6 8v reed in duitsland met zijn 2en dak dicht topsnelheid maar 180 op de teller
moet harder kunnen tog

Patrick

nou mijn cabrio rijd weer !-!
vandaag ff aan het sleutelen geweest, nieuw spruitstuk, lambda-sonde, motorsteun, steun onderaan het spruitstuk, EGR-klep en bedrading van stappenmotor gerepareerd.

vervolgens niet meer aanslaan, even aan de BDP sensor gerommeld en hij doet het weer, dus die zit er ook nog aan te komen ;(

nu maar hopen dat me problemen opgelost zijn.

rs50jochem

Ja, idd.. Weer een boel geld en tijd verder..

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev