Advertenties


RMC clubweekend Nürbürgring 13-14-15 Juli 2007

Gestart door Michel Cijs, 10 mei 2007, 22:40:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Michel Cijs

je auto is iig nog wel rijdend in beeld  ;)

maar ook de zondag is een aanrader idd  Y

Michel Cijs

das altijd prettig achteraf ja, gelukkig wel  Y

Michel Veltman

wat mij betreft volgend jaar cker op herhaling !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Patrick


sebastiaan

ik ben er ook nog vol van, michel wel discriminatie hoor om mij onder het bruggetje weg te faden!!! ;)

Dennis Postma

Mocht het volgend jaar weer zijn ga ik zeker proberen de vrijdag er ook bij te zijn, denk nog steeds met enorm veel plezier terug aan het weekend  8)

Kenny Mattheus

Ik betreur het ten zeerste dat ik er zondag niet de volledige dag kon bij zijn.
De sfeer zat er in ieder geval zeker goed in en heb me super vermaakt.
Maar ik moest voor het werk nog het een en ander voorberijden voor maandagochtend, dus kon ik hier niet te lang mee wachten.
Naar huis gaan zonder een paar rondjes ring gereden te hebben wou ik dan ook weer niet doen, dus ben ik zondagochtend om 8 uur een paar toertjes ring gaan doen.
Bij de 3de toer heb ik dan ook even het gras geproefd, maar zonder ernstige schade  :D
En zoals men mij al wel had verteld, kan de ring serieus verslavend werken, dus binnen enkele weekends ga ik terug om nog een paar rondjes te rijden  _o_
Volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar, alleen dan ff bier van thuis meebrengen  :) :q
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

sebastiaan

en een extra tent, luchtbed, koelvloeistof etc :D

Kenny Mattheus

Hahaha, nee, gewoon kleinere luchtmatrassen zijn ook goed  :)
Probleem van de koelvloeistof is ook al opgelost, Matthew had gelijk, potje lekte langs de bovenkant.
Nieuw potje erop, nieuwe koelvloeistof en alles was weer inorde.
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR


Nick Mattheus

idd wel een gevaarlijk cirquit vindt ik zelf ook toch wil ik ook nog wel eens terug gaan :q 8)7

+ filmpje vindt ik zelf prachtig ook alles goed bijeen gepast ;)

sfeer was ook heel goed en fijn te horen dat de wagen het weer doet remko! !-!

volgend jaar weer hopelijk !-! ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Dennis Postma

Ben er mee bezig. Het rondje zal ik zsm plaatsen hier  ;)

Dennis Postma


sebastiaan

jeetje ik kreeg een soort van voortijdige ejaculatiegevoel... ben je er bijna,.. is de batterij leeg :D :D

sebastiaan

ja haha.. heb je op michels filmpje gezien wat voor slinger er achter je zat.... die zaten allemaal te schelden: scheiss fransoser/ holländer!!!! :D :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev