Advertenties


Aansluiten navigatiesysteem

Gestart door Reinier Goorden, 7 mei 2007, 21:34:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reinier Goorden

Wie kan mij vertellen waar ik het een ander kan aansluiten? Het betreft een coupe fase 2.

1. Oranje/wit Naar aansluiting van de lichtschakelaar. Waar vind ik dat?

2. Roze Carspeedsignal Waar vind ik het snelheidsdetectiecirquit en dan met name de juiste draad?

3. Wat is een goeie plek voor de gpsmuis?

Roy S.

1 en 2 zitten als het goed is in de iso stekker achter je radio  :)
1 is oranje/wit en 2 is een grijze draad.

Gps muis heb ik achter de grille zitten.  :)

Reinier Goorden

Bij mij dus ook niet.
Iemand nog ideen?

Reinier Goorden

Ja als eerste natuurlijk. Moet het goeie voorbeeld geven he

Erik van der Velde

Misschien even een herkenningspunt. Ik weet bij mijn megane nog dat het de stekker achter de teller was, en op die ene pin zaten twee witte (of lichtgrijze  8)7) draden. Ik weet niet of het bij jou ook zo zit, maar twee draden op 1 pin zijn makkelijk te vinden.

Reinier Goorden

Bedankt mannen. Ga voor de zekerheid eerst maar ff meten. Zal beginnen op die pin met 2 grijze draden ;) Erik, maakt het dan nog uit welke van de 2 draden ik pak denk je?
Oranje/wit naar de aansluiting van de lichtschakelaar haal ik wel weg bij de aansteker of het lampje in de asbak.

Erik van der Velde

Nope, ze zitten op die pin met elkaar verbonden dus op beide staat hetzelfde signaal.

Reinier Goorden

Nou het is voor de bakker hoor.  !-!
Alles werkt. Snelheidssignaal was idd op de 30-polige stekker en de draad was ook grijs alleen was het niet pin 1 en ook niet 2 grijzen bij elkaar. Ergens middenin hebben we de juiste grijze gevonden.

michel81

he reinier welk type heb je nou ben ook aan het kijken en heb nu een avic-1xr op oog of missien de aciv-3d.

michel81

klopt remko das ook wel erg mooi vindt ik alleen wel 1600 euro met bt module en inbouw dus best wel aardig wat geld als ik eerlijk ben.

en de pioneer 1xr kan ik tweedehands kopen van 1,5 jaar oud voor ongeveer 800 euro dus dat is natuurlijk ook wel leuk alleen weet ik niet of dat het wijs is met het klap gedeelte.
blijft natuurlijk tweedehands!!!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev