Advertenties


Keyless entry vraag

Gestart door Bammel, 2 april 2007, 22:44:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

subzero

Optisch oog: 8200388110  ongeveer 85 euro.   (onderdeelnr naargelang linker of rechter kant)

Antenne: 7701209342  ongeveer 19 euro.

kornfed

Op mijn Megane gr tour 1.4 (2005\0 zit geen keyless entry. Maar toch zitten de zwarte sensoren achter de deurgrepen.
Is dit normaal? En zoja kan je ze dan alsnog activeren?
Renault Megane Grand tour 1.4 tech road (LPG) bwjr:10/2005

matthew

Dit zijn loze plaatjes zit niks achter.Is dus ook niet te activeren.

Je kunt er van buten een klein plat schroevendraaiertje onder steken en eruit wippen en dan zie je de binnenkant van je bekleding.

En optisch oog kost 125 euro en drukknop 25 euro.

subzero

Citaat van: matthew op 19 maart 2010, 22:05:50
En optisch oog kost 125 euro en drukknop 25 euro.

Huh........inflatie :huh: :P

Jokot

Sorry dat ik dit onderwerp ook nog een keer 'bump'.
Ik heb tevens een keyless entry systeem op mijn Megane II 2.0 dynamic luxe uit 2005.
Bij mij werkt het openen hetzelfde als eerder omschreven namelijk bij gebruik kort geleden, gelijk openen na het insteken van je hand. Na gebruik langer geleden: insteken, deurknop aantrekken en vervolgens opent het slot.

Het probleem dat ik nu echter heb is dat sinds korte tijd de knop om te sluiten op de deurklink niet meer werkt. Voorheen deed ik de portier dicht en drukte op het knopje op de centrale deurvergrendeling te activeren. Nu werkt dit niet meer, ook niet na meermaals openen/sluiten van de deur.
Heeft iemand dit defect ook wel eens gehad? En wat zouden de kosten zijn van eventuele reparatie?

Graag jullie reacties.

M.vr.gr.
Joost.

A110

Drukknop kapot. Is het een 3 of 5 deurs?

Prijzen staan in dit topic al wel ergens vermeld.

Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

matthew

Dat als dse auto langer dan 3 dagen stilstaat en deur niet geopend is geweest valt het optisch oog in een slaap stand.Dan moet je inderdaad eerst een keer aan de klink trekken voordat deze na nog een keer trekken open gaat.Dus dat is gewoon goed.

Je probleem is idd een drukknopje stuk,knopje kost ongeveer 15 euro en is maximaal 30 min werk.

Jeroentune

Dit is heel lang geleden maar toch een vraag .. ik vermoed dat mijn beide knopjes links defect zijn , recht werken prima .. ik ben redelijk handig en mijn vraag is of het een moeilijke klus is om de knopjes zelf te vervangen ?

alvast bedankt voor de info .
Semper Fi ..

Tedo


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev