Advertenties


Animo voor een meeting in Limburg/Zuid- Oost Brabant??

Gestart door loek, 16 maart 2007, 12:34:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

prik

veldhoven doe ik t voor :P

weet alleen niet of t een vrijdagavond vanaf half 9 ofzo wordt  net als die in roosendaal, maar ik moet tot 9werken dus ben er dan op zoijn vroegst kwart voor 10. maar neem aan dat er dan nog genoeg mensen zijn. :)

wie is er zo brutaal om de datum te prikken? :P



wouter arnouts

ik vind het best zeg maar wanneer kan alleen nooit op vrijdag dus een andere dag zou beter zijn grtz 

Benjamin Renon

Zou een zondagmiddag een ideetje zijn? 29 april?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

loek

Dat zou eventueel wel kunnen ja. Moet ik alleen kijken of ik dan wedstrijd heb. Programma is nog niet bekend.

Henry


cyberdanny

Laat even wat weten dan kom ik ook langs met mijn megaantje!  ;)

Benjamin Renon

Ja, 29 april bij de Mac in Veldhoven. Denk dat een lijstje maken niet zoveel zin heeft. Iedereen die zin heeft om te komen, komt gewoon... !-! (ofniet naturrlijk 8)7)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

loek

Ik laat je nog wel weten of ik ga Benjamin. Kunnen we samen vanuit Remunj rijden.

wouter arnouts

nee ik kan niet is het race wars in zolder (belgie) dat is echt een super meeting dus sta daar waarschijnlijk grtz

Benjamin Renon

Owja, dat is op dezelfde dag. Helemaal vergeten!!! l-
Daar wilde ik ook al heen gaan. Uhmmm... Dan een andere dag maar. Zaterdagmiddag de 28e misschien?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

kremers

helaas moeten er ook mensen werken op zaterdag ! dus dit komt dan weer niet uit.

maar vrijdag avond zo vanaf 20.00  lijikt me geen verkeerd idee !
dan kunnen diegenen  komen die willen!

zou ik alleen even een Datum met eventuele start tijd aan het begin van joun topic zetten, dan blijft het namelijk overzichtelijk  ;)


wij zien het wel graag tegenmoet !!!  :)

wouter arnouts

ik kan op zaterdag wel en op vrijdag niet anders mss zaterdag avond ofzo?
grtz

kremers

zaterdag avond ook een goed plan !!!

maar dan moet de organisator wel even een datum gaan vermelden met de plaats en tijdstip ;-)

wouter arnouts

ja idd want moet dan wel een eindje rijden
grtz

prik

#29
duss...

zaterdag de 28e om 20:00?
de mac in veldhoven?
is daar iemand op tegen?
denk dat de meesten dan niet meer hoeven te werken. en loopt volgens mij ook niet gelijk met een andere meeting of festival ofzo  :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev