Advertenties


RMC SPONSORMEETING 22 APRIL 2007 in BRIELLE

Gestart door Michel Cijs, 14 maart 2007, 22:17:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacob

Inderdaad, ze staan behoorlijk snel online! Netjes hoor!!  !-!

Zijn allemaal zeer mooie foto's geworden, nogmaals dank aan de fotograven: jullie zullen behoorlijk wat clubleden blij hebben gemaakt met jullie mooie foto's  !-! _o_

@Remko, hoorde ik jouw nou zondagmiddag nog zeggen dat het gaat om de auto op de foto's en dat er bij jouw geen dames bij moesten staan? Vreemd, want ik meen toch een aantal foto's te hebben gezien met zelfs 2 dames bij jouw auto  ;)  :D

Jeroen

#151
Bedankt voor het zo snel plaatsen van de foto's.

Zoals Michel al opmerkte zijn de foto's onbewerkt.
Inmiddels heb ik ongeveer de helft inmiddels bewerkt en deze kun je in de onderstaande link terug vinden.
Helaas heeft mijn gewone computer het een beetje begeven dus heb ik het op de laptop moeten doen welke niet echt een superscherm heeft.

http://www.mijnalbum.nl/Album=B7LRA8FU

De omstandigheden waren niet optimaal, zeker in het begin was er een felle zon.
Dit geeft al snel schaduwen waar je ze liever niet hebt.
Samen met mijn lieftallige assistente / styliste Marije dit proberen op te lossen met een reflectie scherm.
Het was beter geweest als ik eerst het scherm een keer op mezelf had laten richten want dit is niet erg fijn.
Daarom mijn respect naar model Eef waar ik het meeste mee gewerkt hebt, want ze had af en toe de tranen in haar ogen van de reflectie van het scherm.


Dus deze foto is meer dan terecht  :D

Persoonlijk vond ik het een supergave middag, veel gelachen met de meiden en de andere fotografen.
We hadden halverwege te horen gekregen dat er wat gemor op het meeting gedeelte was dat het zo lang duurde.
En zelf hadden we dit natuurlijk ook wel in de gaten, maar we wouden toch aan iedereen dezelfde aandacht en tijd besteden.

Ik hoop dat jullie mooie plaatjes van jullie bolide hebben gekregen  !-!

matthew

#152
Zo hierbij mijn foto's  http://www.mijnalbum.nl/Album=O8FAQDOZ


En Michel V. van mijn auto zijn ook foto's gemaakt door jeroen maar die kan ik nergens terug vinden.
Verder puik werk geleverd allemaal!!!!!!


Ik ga weer naar bed toe weltruste

Jeroen

#153
Correctie, ik dacht dat ik de helft ongeveer bewerkt had.
Maar o.a. na de opmerking van Matthew  en de foto's van de gele Monte Carlo die Michel al geupload ben ik nog even verder gaan zoeken naar een mapje foto's  8)7

En gevonden, dus Matthew, die foto's komen er ook nog aan  !-!

De link die ik eerder aangaf waar de foto's staan is nu klaar.
De 1e 176 foto's kun je hier vinden.

http://www.mijnalbum.nl/Album=B7LRA8FU

Jeroen

@ Pien, Erik en Paul  _o_ superfoto's..

Ik vroeg me al af wat Pien nu telkens met die kabelrol aan het doen was maar nu ik de foto's zie  !-!

Paultje

Citaat van: Jeroen op 24 april 2007, 00:18:02
@ Pien, Erik en Paul  _o_ superfoto's..

Ik vroeg me al af wat Pien nu telkens met die kabelrol aan het doen was maar nu ik de foto's zie  !-!

En jeroen... Jij natuurlijk ook bedankt.. Heb weet wat tips van je meegenomen
snappie

Marc Brouwer

Citaat van: Jeroen op 23 april 2007, 23:44:04

De omstandigheden waren niet optimaal, zeker in het begin was er een felle zon.
Dit geeft al snel schaduwen waar je ze liever niet hebt.
Samen met mijn lieftallige assistente / styliste Marije dit proberen op te lossen met een reflectie scherm.
Het was beter geweest als ik eerst het scherm een keer op mezelf had laten richten want dit is niet erg fijn.
Daarom mijn respect naar model Eef waar ik het meeste mee gewerkt hebt, want ze had af en toe de tranen in haar ogen van de reflectie van het scherm.

Jeroen, heb je wel gebruik gemaakt van je flitser?? In dit soort omstandigheden wordt meestal aangeraden een externe flitser te gebruiken om de vervelende schaduw op de foto's te laten verdwijnen. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd dus ik weet niet of dit geholpen zou hebben, maar misschien iets om de volgende keer eens uit te proberen.
"We Shall Not Be Moved"

Michel Veltman

Citaat van: RS50Jochem op 23 april 2007, 23:35:01
Zo Veltman, wanneer ga je weer naar de tennisbaan? Want deze avond heb je daar je kansen weer verspeeld zo te zien.. Maar bij ons in ieder geval niet hoor, puik werk zo snel!  !-!

hehe klopt maar toeval wil dat ik niet gisteren ging tennissen maar vanavond ;)

Matthew -> ik zal vanavond proberen nog even te kijken of ik foto's van Jeroen kan vinden waar jou bolide (deels) opstaat ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

Citaat van: Jacob op 23 april 2007, 23:43:46

Zijn allemaal zeer mooie foto's geworden, nogmaals dank aan de fotograven: jullie zullen behoorlijk wat clubleden blij hebben gemaakt met jullie mooie foto's  !-! _o_

*stille hint aan de leden* clubkalender 2008  o-)  --
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jeroen

Citaat van: Remko de W. op 24 april 2007, 08:52:39

ik heb geprobeerd ze weg te sturen Jacob, is niet gelukt... :neen:

Ik had gehoopt op een mooie foto van een complete auto die ik aan de muur kan hangen,
ook dit is niet gelukt... 8)7

laten we het maar op tijdgebrek houden... :? l-

Hoho, ik heb nog gevraagd of er speciale wensen waren.
En die waren er niet, dus dan doe ik het op mijn manier.

remko277

Toppie voor de snelle levering van de foto's! Ze zien er zeer goed uit!

ericmd

uhhhhh, kwijl. Super mooie foto's daar gaan er zeker een paar van opgeblazen aan de muur hangen.
Te gek dat ze zo snel geleverd zijn, helemaal goed "big thumbs up" voor de fotografen.

Jeroen

Citaat van: Marc Brouwer op 24 april 2007, 08:37:29
Citaat van: Jeroen op 23 april 2007, 23:44:04

De omstandigheden waren niet optimaal, zeker in het begin was er een felle zon.
Dit geeft al snel schaduwen waar je ze liever niet hebt.
Samen met mijn lieftallige assistente / styliste Marije dit proberen op te lossen met een reflectie scherm.
Het was beter geweest als ik eerst het scherm een keer op mezelf had laten richten want dit is niet erg fijn.
Daarom mijn respect naar model Eef waar ik het meeste mee gewerkt hebt, want ze had af en toe de tranen in haar ogen van de reflectie van het scherm.

Jeroen, heb je wel gebruik gemaakt van je flitser?? In dit soort omstandigheden wordt meestal aangeraden een externe flitser te gebruiken om de vervelende schaduw op de foto's te laten verdwijnen. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd dus ik weet niet of dit geholpen zou hebben, maar misschien iets om de volgende keer eens uit te proberen.

Had misschien gekunt, maar ik denk dat dit niet werkt als je en model en auto op de foto wilt hebben.
Puur voor portretfoto's zou dit misschien de beste oplossing geweest zijn.

Maar ik wou het scherm eens proberen.
Nog nooit buiten mee gewerkt, op het einde van de dag werd de reflectie een keer naar mij gedaan en daar schrok ik van.
Dat is echt heel fel licht. 8)7

Marc Brouwer

Daar zit wat in. Over het algemeen hebben mensen weinig reflecterende delen  :D en een auto natuurlijk wel.  Y
"We Shall Not Be Moved"

JanJ

Allereerst iedereen van de organisatie, de clubsponsor, de fotografen, de modellen, alle deelnemers en het mooie weer bedankt voor het goed laten slagen van deze bijeenkomst..................

Ondanks dat ik van Jeroen geen foto's mocht maken met mijn camera in de "automatische stand"   :neen: heb ik dit toch gedaan  Y .

Hierbij onze bijdrage: http://www.mijnalbum.nl/Album=VGK8KQWN

Gr. Jan & Jolanda  8) .

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev