Advertenties


Regiomeeting Het Hoge Noorden...

Gestart door RdW, 1 maart 2007, 17:36:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

of je wagen standaard is of niet dat maakt niet uit joh!

meestal bij meetings wordt er ff naar mekaars bakkie gekeken en een schopje tegen de bandjes aangemaakt en daarna wordt er gezellig geouwe####d over van alles en nog wat (met als rode draad in het verhaal natuurlijk auto's).

Dennis20


Decepticon#1

Maakt idd niets uit. Je doet er vast inspiratie op en als je m standaard wilt houden...het is al een juweeltje van zichzelf toch! :) Leuk om er weer een Fries bij te zien!  !-!

Mzzl,

Peter

Dennis20

heej peter,

ik zal jou auto ook vaak staan in de hoogstraat en d8
zoiets wil ik ook wel.  :q

leuk om erbij te zijn hier!!  !-!

Groeten ..

* En ja het is idd een juweeltje...!!!

harm

@edgar - ik stond net naast de komputers met de auto toen het gebeurde  :P wat een stank zeg(ik dacht eerst: hé ze hebben ook een rookmachine)
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

freek

kheb je niet bij de auto gzien harm wel jammer.was leuk om je te ontmoeten peter. drogeham benk er zeker bij khoop dak dan mijn schroefset eronder heb. de meeting had 8 week eerder gemoeten hhahah stond ik er tenminste beetje mooi op ;). magoed gauw weer es
only men of stihl

Edgar

Ach ja we trefffen elkaar nog wel een keer. Drogeham komt het hele team weer mee denk ik en de 27e is iedereeen natuurlijk welkom bij onze meeting in emmeloord met db drag, show and shine etc. Alleen een behoorlijk grotere lokatie als in ee.

Dirk Kuipers

Bah.. :) En ik maar wachten tot mijn auto ook eens een keer klaar is... :)

Maarre.. Was Peter uit Grun afgelopen zaterdag niet mee dan? Zie ik niet op de foto staan namelijk?

Decepticon#1

Citaat van: Dirk Kuipers op  4 april 2007, 21:28:54
Bah.. :) En ik maar wachten tot mijn auto ook eens een keer klaar is... :)

Maarre.. Was Peter uit Grun afgelopen zaterdag niet mee dan? Zie ik niet op de foto staan namelijk?

Nope. Was ziekjes. Freek had een gebroken veer, dus die was later en de gebroeders Paas hadden de weg zelf gevonden...moest ik helemaal alleen er naartoe (zielug he?)

PS: Herkenbaar, dat wachten op het moment dat je auto weer oke is....ik ga de komende weken ook los, schiet maar niet op!

Decepticon#1

Citaat van: Dennis20 op  3 april 2007, 19:31:29
heej peter,

ik zal jou auto ook vaak staan in de hoogstraat en d8
zoiets wil ik ook wel.  :q

leuk om erbij te zijn hier!!  !-!

Groeten ..


Waar kom jij dan vandaan Dennis? En oh ja, de afgelopen maandag stond ie in wintertrim he (brrr) Check m binnenkort maar weer een keer!
* En ja het is idd een juweeltje...!!!

Dennis20

Ik zag je gisteren rijden hier in dokkum kan dat?

Groete... :D

Decepticon#1

Dat kan ja, ik woon in Dokkum. Houd m maar goed in de gaten de komende weken!  !-!

Dennis20

Haha.... ik hou alle megane's in de gaten....

Maar jij bent leraar hier in dokkum op het Pieterjelles toch? of ben ik verkeerd?

Gave bak ist hoor!  --

Decepticon#1

Klopt helemaal idd! Je bent goed op de hoogte. Welke megane heb jij dan?  :?

Dennis20

Heej..

Ik heb sinds 2 weken een megane coupe. !-!
Blauw van kleur 2.0 8v. 
5 spaaks velgen nog vrij orgineel (16inch)
verder is er nog niets aan gebeurt, dat komt nog!
Werk in het weekend ook nog bij renault. V d Akker
Maak over een paar weken wel een topic aan van mijn project.

Latr... Dennis --



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev