Advertenties


Achterlichten; van origineel tot lexus tot...

Gestart door Alex, 14 september 2004, 21:03:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sebastiaan

handig ???
dat is toch een combinatie van handjes en hersenen..
daar zit een draadje bij me los..kan geen richting geven ::)

peterachterop

zoals je bij josst en mij kunt zien zit er naast het knipperlicht nog een rode ruimte dat is de extra mistlamp die voor de ph2 nodig is.

Remco v.K.

Citaat van: Dennis Postma op 22 september 2005, 11:12:15
Phase 1, maar als je een beetje handig bent kun je de bedrading makkelijk aan passen voor phase 2  ;)

Ik heb beide bedradingsets erbij, zowel phase 1 als 2. Daar ik dit set gekocht heb voor een phase 2 maar alleen de phase 1 set bijgeleverd was, heb ik via RB een 2e set gekregen.

Rob

achterlichten van ph2 zijn reflectoren oa!
is hier ook een hele dichte unit voor of moet je ze gewoon laten spuiten

Remco_B

Ik lees dat er kan is op condens in je Lexus licht maar dat je dit kan voorkomen als je de rand tussen het glas en de unit afkit met blanke siliconen kit.

Ik neem aan dat je dit moet doen voordat je ze plaatst. ??? ;D

peterachterop

ze bedoelen dan de achterkant en  t chasis. zodat er geen water langs de zhetrkant naar binnen kan komen via t klepje waar je bij de lampjes komt.
was je auto maar eens en kijk dan hoeveel water via de kofferklep langs de lampen loopt.

Bob

Mijn lexuslichten zitten er nu ongeveer een jaar op. Na een jaar buiten staan, en wassen, heb ik nog steeds geen condensvorming in de lichtunits zelf. Het enige bij mij is dat het buitenste randje een beetje vies wordt aan de binnenkant? :D

Megane2000Coupe

Ik heb ze er nu meer dan een half jaar inzitten en me auto staat gewoon buiten, en heb hem vaak genoeg gewassen  ;)
Heb ze voor plaatsing wel afgekit tussen de rand van het glas en de unit met blanke kit speciaal voor buiten  :D

Tuned

miss een heel stomme opmerking maar ik heb wel eens gehoor dat als je er een heeeeel klein gaatje in boort dat het condens er dan uit kan en het temperatuur verschil minder is weet niet of het klopt maar klinkt wel logisch... als er al condens in zit en het dicht gekit word dan kan het er ook nooit uit, met een klein gaatje bijv, onder in wat niemand toch ziet kan het er langzaam uit

Sjors

Heeft mijn collega en zijn broer ook gedaan bij hun Corsa's

Achterin moet je onderaan een klein gaatje boren zodat het water wat allemaal naar beneden loopt er daar uit kan !
Monte Carlo!! aan de Maas!!

vinnie

k heb duz die chrome versie van die lexus licht maar hij past niet goed erop.
ik moet nu een stukje van mijn achterscherm wegdremelen om het te laten passen was dit bij jullie ook het geval zo ???

Joost-cabrio


Sjors

Heeft iemand trouwens wle eens gehad dat hij bij uitpakken van de units een beschadigde unit had?

Ik had vorrige week mijn zwarte lexuslook achterlichten opgehaald bij Robert van RB cartuning. toen ik ze gisteren uit gi9ng pakken begon ik met de tip van Robert het afkitten. Deze unit lag bovenop en die andere had ik er nog nooit uit de verpakking gehaald. toen ik dit deed schrok ik van het feit dat er op de hoek een stukje van het glas was gebroken. ik breng ze nu morgne langs bij Robert en hopenlijk kunnen we dit oplossen.

Iemand hier ook ervaring mee?

Groetjes  :D
Monte Carlo!! aan de Maas!!

vinnie

k heb een phase 2 coupe kan het misschien daar aan liggen?

Remco_B

Als je voor een phase 1 gekocht hebt wel een beetje misschien  ;D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev