Advertenties


Achterlichten; van origineel tot lexus tot...

Gestart door Alex, 14 september 2004, 21:03:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tuned

licht wat gebruikt is is ook anders bij beide ik denk dat als er al verschil in zit dat nie zo te zien is als je er van beide 1 op je auto heb zitten

Roeland

hallo, als er mss ook mensen zijn in belgie die ze willen hebben. ik heb navraag gedaan. bij Nist Line (In diepenbeek, langs hasselt) zijn ze te verkrijgen. Momenteel enkel nog op bestelling, de winkel opent pas volgend jaar. Daar kosten gewoon lexus 159euro, de nieuwere lexus look (met de 3 lampen) kost 199euro. Bereikbaar op 0484/509.833 (vanuit nederland 0032484/509.833) en via mail op nistline@telenet.be

groeten Roeland.

wat kosten ze nu in nederland?

Roeland


Alex

Citaat van: Roeland op 15 oktober 2004, 11:28:21
wat kosten ze nu in nederland?

Zie de link iets terug in deze topic, 169euro dus, voor de 3 lamp!

Alex

De lampen op de spaanse site zijn te bestellen en kost 38 euro om ze hierheen te halen! dus dan komen ze op 256 euro!
cha ching!!

Alex

Ik heb http://www.carparts-online.nl gebeld en die vertelde me dat de lampen met 3 op een rij (zie boven) gewoon leverbaar zijn nu!
Het is me niet helemaal duidelijk of ze een E-keurmerk hebben,
Ik zal Cartrend nog eens mailen of die ze inmiddels al heeft, zodat ik in real life een setje kan bekijken!

Alex

Meganez

Omdat ik vaak zie dat veel mensen nieuwe topics openen over dit onderwerp, zal ik mijn vraag maar hier houden, in de hoop dat iemand het oude topics nog eens bekijkt.

Owjah, eerst ff... het verschil tussen de bovenstaande twee lexus lichten is toch over duidelijk? Het een is een linker en het ander een rechter unit? :)

Wat ik wil weten is, of deze bovenstaande lexus 3 units ook leverbaar zijn met zwarte achterkant. (zoals ze ook bij de lexus units met 4 lichten hebben). En weet er iemand, of de prijs van deze units dan al ergens zijn gedaald van 169 naar.....???

Misschien is het makkelijk voor iedereen om een "laagste prijs gespot" topic te openen, voor de meest gevraagde onderdelen zoals deze lexus units en bijvoorbeeld de evo spoilers enz..

Tuned

#37
ik wil eignelijk wel weten OF ze leverbaar zijn, heb er nog vrij weinig van gezien en gehoord? :-\

en het verschil van bovenstaande plaatjes? de een is buiten gefotografeerd en de ander niet
de een helt naar achter de ander naar voren,

ben benieuwd..

zit ik even bij reichhard te kijken zie ik dat er heel veel achter lichten erbij zijn gekomen? :o










Meganez

Deze unit vind ik erug netjes



Alleen dan weer een beetje jammer dat er dan weer een zwarte rand omheen zit. Het achterpaneel van deze unit ziet er niet echt chrome-achtig uit, maar dat kan dan ook weer aan de foto liggen. Deze unit is nu in de aanbieding voor 139 euries bij reichhard. Als ze idd niet chrome zijn wil ik deze unit denk ik wel gaan bestellen, weet er alleen iemand of dit inderdaad zo is?

RuuP

op welke site heb je die witte achterlichten gezien???



Vincent

ach dan ik ook nog maar een plaatje, gezien op essen.

mooi, dat moet ieder maar voor zich bepalen...



RuuP

heeft iemand ervaring met het kopen van artikelen bij deze zaak?
k-tec racing?

en zo ja, komt er nog een flinke smak geld bij voor bezorgen etc. ???

Alex

Ik wacht nog steeds op de 3 lamp.
Bob jij was de tussenpersoon heb je er al iets van gehoord??
Ik heb 1,5 maand geleden voor het laatst contact gehad met cartrend en die kon ze nog niet leveren, simpelweg omdat in-pro (de fabrikant) ze niet kon leveren.
Het duurt me wel erg lang nu allemaal maar ik zal daarom extra blij zijn als ze er zijn.


Alex

Is er al iets bekend van de lexuslampen met 3 lamp???
Toch benieuwd, na maanden!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev