Advertenties


Achterlichten; van origineel tot lexus tot...

Gestart door Alex, 14 september 2004, 21:03:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dannis27

#15
Citaat van: peterachterop op 20 september 2004, 11:35:20
Dag luitjes.

Ik heb dus giateren de nieuwste lekuslampen gemonteerd (zie projecten gedeelte) en nu heb ik een vraagje waar ik eigenlijk niet veel over heb kunnen vinden.
Bestaan er voor de Ph1 ook een 3e remlicht en mistlampen in lekusstyle?

Heb wel eens kristallichten gezien. Die bedoel ik dus niet.

Ik heb ooit een heldere 3e remlicht op een Megane Coupe gezien met rode ledjes. Was op een belgische coupe. Heb er alleen geen foto van, en ik weet niet of het origineel voor de Megane gemaakt is

Ferdi

ja die bestaan wel, en ik wist bijna 100% zeker dat je die bij K-tec tuning kunt bestellen, maar bij een bezoekje aan de site van K-tec, zie ik ze niet meer staan....  ::)  :-\  hoe kan dit  ???

Tuned

hoever staat het met de lexus style 3 lampen heeft iemand ze al of al zien liggen?
eind september leverbaar stond er op de site van reichhard motorsport

ben wel benieuwd aangezien ik ze ook graag wil hebben op assen waren ze nog niet in iedergeval denk dat ik wel even tot na ahoy wacht want je weet maar nooit

Alex

Cartrend heeft vorige week nog gezegd dat hij nog steeds niets van de leverancier heeft gehoord en no maar eens contact met ze op zou nemen.

P.s: ik ben benieuwd of ze in ahoy leverbaar zullen zijn!

Bob

Er is helaas nog niets bekend nee. Ik ga zaterdag naar Cartrend en zal het nog eens navragen  :D ;D

Alex

Oke bob, dat is mooi, ben toch wel erg benieuwd.
En wil ze erg graag hebben!

Alex

Citaat van: Bob op  7 oktober 2004, 22:28:52
Er is helaas nog niets bekend nee. Ik ga zaterdag naar Cartrend en zal het nog eens navragen :D ;D
Weet je al wat meer?


Bob

Die zoeken ze ja..... vind het alleen vreemd dat hun ze al wel kunnen leveren  ??? ??? ??? ??? ??? ???

berry_p

ik heb geen idee of ze ze kunnen leveren.
ik kwam ze net alleen toevallig tegen.

Bob

Het lijkt mij iig heel erg sterk als hun ze wel gelijk kunnen leveren. De leverancier in Nederland wist nog geen datum...dus ook bij hun zal je op een wachtlijst komen te staan  :D

Alex

#26
Hmm ben benieuwd of ze daar wel leverbaar zijn, ik zal toch cartrend nog even afwachten, wel zo netjes!
Maar toch blijf ik erbij dat de lampen op de spaanse site iets anders zijn, het lijk daar of de lampen iets dieper zitten!, maar ik kan me vergissen en het zou aan de foto kunnen liggen.

Kijk en vergelijk, let op het chrome!

VAN DE SPAANSE SITE:



VAN DE DUITSE EN NU NEDERLANDSE SITE:



Bob

Alex...als je ze ergens anders wel kan krijgen moet je het gewoon doen hoor....  :D

Alleen ik betwijfel of zij hem nu al wel kunnen leveren  :o

Ferdi

Citaat van: Alex op 11 oktober 2004, 22:42:15
Hmm ben benieuwd of ze daar wel leverbaar zijn, ik zal toch cartrend nog even afwachten, wel zo netjes!
Maar toch blijf ik erbij dat de lampen op de spaanse site iets anders zijn, het lijk daar of de lampen iets dieper zitten!, maar ik kan me vergissen en het zou aan de foto kunnen liggen.

Kijk en vergelijk, let op het chrome!

VAN DE SPAANSE SITE:



VAN DE DUITSE EN NU NEDERLANDSE SITE:




Ik hb een klein discussie-tje met alex  ;)  :D dat de lexus lampen verschillen ivm het chroom... mijn mening is dat de foto onder een andere hoek is gemaakt is en dat dat daarom niet goed zichtbaar is wat vinden jullie....?  ;)

coupe-monte-carlo

je zou inderdaad zeggen dat er wel verschil in zit  ::)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev