Advertenties


Angeleyes deel 5

Gestart door Jan van Heteren, 7 januari 2007, 11:28:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hund

hallo, ben nieuw hier en heb ook sinds kort een megane coupe, 2.0
alleen heb ik vandaag mijn angeleyes koplampen gekregen.

Maar ik snap er echt niks van. je dimlicht en grootlicht weet ik nou wel een beetje. Door alle angel eyes forums door te lezen. Kan waarschijnlijk dus het makkelijkst de originele stekker erafhalen.
maar dan zit ik nog met het stadslicht waar ga ik die aansluiten? dat witte en zwarte draad?
Die tekening heb ik ook gezien maar snap ik ook niet zo veel van.

groetjes!

Ton Ketting

#46
Citaat van: sjakimo op 19 februari 2007, 17:15:51
ik heb gisteren angel eyes in mijn megane phase 1 gezet.
nu staan ze nog te ver omhoog.
weet iemand waar de schroeven zitten om de angel eyes af te stellen?
Verleden week zwarte AngelEyes in Megane Phase 1 (5 drs) gezet, beste is gewoon met de bovenste bevestiging van de lampen te stellen, losdraaien en voor/achteruit duwen,  van (kwetsbare) boutjes afblijven, Net langs Garage gereden afgesteld en goedgekeurd, de oplopende lichtbaan is normaal..

Boy

waarom zou je met een bevestegingspunt je koplampen afstellen? die zit er juist om de hele koplamp mooi aan te laten sluiten met je motorkap e.d ;)

de stelschroeven zitten er niet voor niks :q

Ton Ketting

Citaat van: Boy op  1 maart 2007, 18:14:43
waarom zou je met een bevestegingspunt je koplampen afstellen? die zit er juist om de hele koplamp mooi aan te laten sluiten met je motorkap e.d ;)

de stelschroeven zitten er niet voor niks :q
Klopt, maar ik zal erbij vertellen, dat dit de 2e set is die ik monteer, de vorige is verpest doordat ik de boutjes naast de units gebruikte.
De draad waarin de stelboutjes zitten stelt niets voor, is kunststof.
Draaide de draad stuk.
Met de bevestigingsschroeven van de lampen gaat het ook, is maar 1 tot 3 mm, zie je niets van, zie plaatje ? sluiten prachtig aan.

marcellino

heej mensen!
heb het forum al afgezocht maar geen resultaat.
Heb namelijk een vraag over angeleyes mistlampen, zijn deze verkrijbaar?, wil het liefst van die hele kleintjes cm of 7 doorsnee.
kan iemand meer info geven??

LVD

volgens mij staan die in de autostyle catalogus..

Noddy

Kan iemand mij vertellen waar ik het beste angel eyes kan kopen? in wat een nomale prijs hiervoor is. gr Noddy

marcellino

De clubsponsoren, o.a. Rbcartuning op deze site is een een link te vinden naar de site.

hund

ik heb nou ook me angeleyes erop zitten.
het ziet er echt superstrak uit maar nou heb ik in de rechter condens zitten.
dus ik wil ze gaan kitten, maar moet dan eerst het vocht eruit zijn? of kan ik gewoon gaan kitten en verdwijnt het vocht uit zichzelf.?
en waar zitte de ontluchtgaatjes? dat ik die niet dicht kit.

alvast bedankt, groetjes stephan

peterachterop

De gaatjes zitten achterop. hier zitten per lamp 2 buisjes aanvast welke naar beneden horen te staan.

Je kunt t beste een keer op een mooie dag de lampen eruit halen en de auto met de neus in de felle zo zetten of met een fohn te werk gaan.

hund

ok dankjewel, dan wacht ik wel even op een mooie dag.
en ga ik dan aan de slag.

loco420

Is er al iemand die fotos is tegengekomen van de nieuwe phase II angeleyes gemonteerd op een auto?? Ik ben wel benieuwd hoe dit staat.

weegee

ben er vrijdagmiddag nog voor geweest. mij is verteld dat ze er nog niet zijn.... 8)7

loco420

Oh, ik heb het hele verhaal niet zo gevolgd maar ik zag ze op carpartstuning.nl te koop staan dus ik ging ervan uit dat ze er eindelijk wel waren.

Nick Mattheus

vanaf eind maart leverbaar ;) !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev