Advertenties


Antenne PH2

Gestart door Yayo, 29 januari 2007, 16:48:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yayo

Ik heb een kleine vraag...
Is het mogelijk om die lompe grote dak antenne van een phase 2 megane coupe er af te draaien??
Had het van het weekend geprobeerd maar kwam geen beweging in en het enigste wat mee draaiden was mijn waterpomptang die mooie sporen achterliet onderaan de antenne.

Het lijkt me niet meer dan logisch dat dat kan... Zijn er hier mensen die het er draaiend af hebben kunnen halen en hebben kunnen vervangen met zo'n mooie kleine antenne die je op internet overal kan vinden (16 V ofso)?

Groetjes Guillaume
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Roy S.

Die zitten vaak vast geroest. Toch nog wat harder knijpen in je waterpomp tang en hem losdraaien. J eantenne is nu toch al kapot. Als je dan een nieuwe antenne erop schroeft en het schroefdraad insmeert met wat kopervet draai je hem er de volgende keer weer makkelijk vanaf. :)

Yayo

Super, bedankt voor de snelle reacties.....Ik ga gelijk in de gereedschapskist kijken voor een grotere versie van een waterpomptang  :D Nog 1 dingetje, was het net vergeten te vragen  8)7...Hebben die antennes op internet in het algemeen de zelfde schroefdraad als de originelen?
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Roy S.

De schroefdraad is niet voor elke auto hetzelfde. Voor je megane moet je er een hebben met M6 schroefdraad  :)

CoupeDCI

Ik kreeg hem er eerst ook niet af. Een beetje WD40 (kruipolie) ertussen en toen kwam de antenne bij mij los.

vdwaldennis

ik ben blij dat ik mijn antenne heb weggewerkt en een interne antenne heb. Ik vind zo'n lange spriet ook lelijk.

dreamer

als je er een andere antenne opzet zitten er 9 van de 10 keer losse verloopstukjes bij ivm de verschillende maten en zit er altijd wel een goede bij voor je coupe.

succes ermee

Yayo

Mensen het is me gelukt doormiddel van brute kracht  :D....... zit nu een mooie nieuwe op. !-!



Bedankt voor jullie advies

Grtz

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev