Advertenties

Vingerafdruk IN het lak..Hoe weghalen?

Gestart door Patricklauw, 13 november 2006, 13:13:25

Vorige topic - Volgende topic

Patricklauw

In navolging van Spuiter in omgeving Rotterdam? -> http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=5316.0 dit topic.

Ik heb een EVO spoiler laten spuiten en toen ik um ophaalde voelde ik dat ie wat plakkerig was. De beste man zei ook dat ie nog niet helemaal afgedroogd was en dat ik nog ff moest wachten met het plaatsen van de spoiler.

Toen ik eenmaal goed keek naar de spoiler zag ik dat er IN de lak vingerafdrukken zit. Waarschijnlijk van mij toen ik um opgehaald had.

Hoe kan ik dit het beste weghalen volgens jullie? Met commandant spul of pollijsten ofzo?

peterachterop

waarom mag je m dan al meehebben als ie nog niet drog is?

sebastiaan

ja idd. dat had niet mogen gebeuren. en nu zegt de spuiter waarschijnlijk dat het jouw vingers zijn die je dus zelf hebt geplaatst waardoor je zelf weer mag opdraaien voor de kosten om het weer strak te maken.

Patricklauw

Ik belde om te vragen of ie klaar was en ze zeiden van wel. Ik had geen zwarte vingers dus ik zat er eigenlijk nieteens over na te denken totdat ik in goed licht keek en het ineens zag :x

Het geluk is dat de meeste aan de onderkant zitten wat dus niet goed in zicht is. Mocht het niet weg te werken zijn ga ik ook wel terug want dit had idd niet mogen gebeuren. Maar ik wil het eerst zelf ff proberen te fixxen voordat ik um een week kwijt ben (kan alleen in het weekend brengen ivm werk).

sebastiaan

niet doen dat werkt alleen maar tegen je.
als de spuiter ziet dat je er aan hebt gezeten is dat voor hem alleen maar een beter excuus om geld in rekening te brengen. die spoiler kan ook later er op, snap wel dat je graag dat ding er op wil hebben maar wijsheid is het om gelijk terug te gaan.

Stefan

mee eens,

terug brengen als een speer
Ik snap ook niet dat ze je een spoiler meegeven die nog niet helemaal droog is.
Sommige bedrijven kan ik echt niet volgen tegenwoordig.. N
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Patricklauw

Ik snap het ook niet.. Ik dacht maakt niet uit mijn vingers zijn nog droog dus het geeft niet af.. Mja ff volgend weekend kijken wat ze zeggen als ik langsga!

Maar ik dacht als het nou makkelijk op te lossen is met commendand dan doe ik dat wel ff.

Stefan

denk niet dat een nieuw gespoten spoiler er mooier op wordt als je hem met commandant behandeld... N
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Decepticon#1

Ik weet niet hoe diep de vingerafdruk is, maar polijsten/of in de was lijkt mij de enige mogelijkheid. Ik check het even voor je bij mijn spuiter. Nooit weer een nat onderdeel meenemen dus...(maar ik begrijp je wel dat je het onderdeel graag wilde hebben  ;)

Patricklauw

@ Stefan: Kan dat kwaad dan een pas gespoten spoiler met commandant insmeren?

@ Decepticon: Op zich is de vingerafdruk niet diep, maar zodra er licht op valt is ie wel te zien. Ik heb er idd van geleerd ja, als iets plakt istie nog niet klaar (ik dacht ik heb geen verf op me handen dus het is wel goed 8)7 )
Als je het kan checken voor me graag  !-!

Timo Zuiderduin

die vingerafdruk zit in de blanke lak, vandaar dat je dus geen verf op je vinger zag zitten  ;)

Patricklauw

sebastiaan

ach ja, je ziet het is voor iedereen herkenbaar. we all share the same drift.

rombartus

Je vingerafdrukken kan je laten opschuren en poetsen,ik zou er zelf niks aan doen maar het laten doen door de spuiter.
Je kunt ook beter een paar dagen wachten daarmee,want dan kan de lak van je spoiler nog wat uitharden.
Breng inieder geval de spuiter op de hoogte dat je binnenkort terug kom voor het poetsen.
Groetjes Bart.

Niels Nederlof

jij hebt hier weinig aan, maar ik heb nog wel een leuk verhaaltje over eenzelfde actie. Een paar jaar terug wilde ik vlak voor speed in rosmalen nog een aantal dingen laten spuiten. Zo gezegd zo gedaan en naar de spuiter met die handel. Goede afspraken gemaakt met de spuiter dat alles donderdag voor speed klaar zou zijn. Uiteraard was alles weer eens niet op tijd klaar en kon ik het spul op vrijdagmiddag afhalen (alles nog hardstikke nat). Ik heb daarna dus als een bezetene maar met fluwelen handjes een set deurklinken (geen fijn werkje om die te monteren als je niet op de lak mag drukken), spoilerlipje, achterlichten etc.. zitten monteren.  :D

kortom je bent niet de enige die iets meekrijgt terwijl het nog niet goed uitgehard is.
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev